  • 1. Data: 2003-02-05 21:35:14
    Temat: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
    Od: "Krzysiek Horoszkiewicz" <h...@o...pl>

    36 zl za wznowienie karty do mbanku emax - tyle zaplacilem wlasnie
    heh - wprowadzili do cennika i nawet nie zaowazylem kiedy....
    dostalem + 15 zl za upomnienie bo nie bylo na koncie tych 36 zl
    wiec razem 51... z odsetkami :(

    hor

  • 2. Data: 2003-02-05 21:39:19
    Temat: Re: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krzysiek Horoszkiewicz" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > heh - wprowadzili do cennika i nawet nie zaowazylem kiedy....
    > dostalem + 15 zl za upomnienie bo nie bylo na koncie tych 36 zl

    Wprowadzili juz daaaaaaawno temu i bylo wiele dyskusji na ten temat na
    grupie.
    Jak widac nieczytanie pbb szkodzi :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2003-02-05 22:40:14
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

    > Wprowadzili juz daaaaaaawno temu i bylo wiele dyskusji na ten temat na
    > grupie.
    > Jak widac nieczytanie pbb szkodzi :)

    dużo ludzi pootwierało sobie rachunki i nic na nich nie trzymają, nawet tam
    nie zaglądają
    a już tym bardziej nie śledzą tabeli prowizji i opłat. Pootwierali te
    rachunki dlatego aby
    ich rodzina/zajomi którzy polecali mogli dostać plecak/kube/cokolwiek z
    mBanku.
    Teraz są efekty, mBank zarabia, ludzie się wkurzają.
    Pewnie nawet 25% z tych którzy otwierali rachunki z polecenia jeszcze nie
    wie że są
    36 pln na minusie, dowiedzą się niedługo -tak jak kolega - autor tego wątku.
    cóż tylko współczuć. miał to być bezpłatny bank, i niby nadal jest ale jak
    przyjdzie karta debetowa
    za 36 pln to troszke dużo, już inteligo ma za 12 pln z nieco większą
    funkcjonalnością.
    ale ludzie są sami sobie winni, nic nie jest za free jak to spora część
    użytkowników internetu uważa :(

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty

  • 4. Data: 2003-02-06 00:59:49
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Karol Żwiruk <k...@z...pl> napisał w news:b1s3t3$evj$1@news.onet.pl:

    > miał to być bezpłatny bank, i niby nadal
    > jest ale jak przyjdzie karta debetowa
    > za 36 pln to troszke dużo, już inteligo ma za 12 pln z nieco większą
    > funkcjonalnością.

    Płatna jest tylko karta do e-MAXa, karta do e-Konta jest wciąż za darmo.
    Praktyka wykazała, że karta płatnicza do e-MAXa raczej nie ma sensu i
    najwyraźniej bank postanowił skłonić klientów, aby z tej karty
    rezygnowali.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 5. Data: 2003-02-06 01:03:10
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > z mBanku.
    > Teraz są efekty, mBank zarabia, ludzie się wkurzają.

    A ja sie jednak, Karolu, pozwole NIE ZGODZIC.
    mbank zaprezentowal oferte. Oferta brzmiala tak:

    Zostając klientem mBanku zyskujesz możliwość korzystania z nowoczesnych
    usług bankowych, które pozwolą Ci optymalnie wykorzystać Twoje środki
    finansowe:
    - Swoboda dysponowania pieniędzmi, niezależność od struktur i urzędników
    bankowych.
    - Proste zasady zamiast zawiłości regulaminowych.
    - Wysokie oprocentowanie niezależne od kwoty zgromadzonej na koncie.
    - Rezygnacja z opłat i prowizji zwykle pobieranych przez banki.
    - 24 godzinny dostęp do pieniędzy przez Internet i telefon zamiast kolejek w
    placówkach.
    - Brak obowiązkowych stałych wpłat, brak obowiązkowej kwoty minimalnej na
    koncie.
    - Bezpłatna podstawowa karta VISA Electron dla posiadacza rachunku i osoby
    upoważnionej - płatności kartą i wypłaty gotówki w bankomatach sieci Euronet
    bez opłat.

    Dwa lata pozniej OFERTA ulegla zmianie. W miedzyczasie bank nie skorzystal z
    opcji zamykania nieaktywnych rachunkow. W zwiazku z tym - niestety tylko
    moralnie - odpowiada za caly ten zgielk.

    Minimalnym wysilkiem ze strony banku byloby powiadomienie dotychczasowych
    klientow, przynajmniej tych, ktorzy przez kilka miesiecy nie skorzystali z
    kanalow dostepu, o zaistnialym fakcie zmiany OFERTY. W zwiazku z tym mbank
    stracil zaufanie i opinie banku przyjaznego klientom. Co wcale nie zmienia
    faktu, ze nadal moze byc to dobry bank.

    M.

  • 6. Data: 2003-02-06 07:52:25
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Horoszkiewicz" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    a tak przy okazji - kto z was bedzie trzymal karte do emaxa placac 36zl
    rocznie ? Czy sa tacy chetni czy po prostu karta ta umrze smiercia
    naturalna...? To chyba najdrozsza VE debetowa w Polsce....

    D.

  • 7. Data: 2003-02-06 08:34:55
    Od: Tomasz Skowroński <b...@p...fkz.com.pl>

    In article <b1sc2m$1mv$1@atlantis.news.tpi.pl>, Krzysztof K. Maj wrote:
> [...]
    > Praktyka wykazała, że karta płatnicza do e-MAXa raczej nie ma sensu i
    > najwyraźniej bank postanowił skłonić klientów, aby z tej karty

    Praktyka wykazała, że karta do eKonta nie ma sensu.
    Po co komu karta do konta na którym nic nie ma.
    Pieniądze są trzymane na eMaxach.

    Według mnie powinny być wprowadzane limity na darmowe usługi np:
    - kilka lub kilkanaście darmowych wypłat z bankomatu
    - to samo z przelewami
    - jedna darmowa karta - wybór należy do klienta czy woli do eMaxa czy do eKonta
    bo jak ktoś zamówił sobie 4 darmowe karty do każdego konta, robi kilkadziesiąt
    przelewów miesięcznie lub codziennie wypłaca z bankomatu 50 zł to powinien za to
    płacić

    --
    ąćęłńóśźż ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ aaaaaaaaaabbbbbbbbcccccccccccddddddddddddddeeeeeeeee
    eeeeefffffffffffffgggggggggghhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiijj

  • 8. Data: 2003-02-06 10:07:44
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl>

    "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rocznie ? Czy sa tacy chetni czy po prostu karta ta umrze smiercia
    > naturalna...? To chyba najdrozsza VE debetowa w Polsce....

    Może warto ze względów estetycznych, kolekcjonerskich itp. ;-)
    Mnie osobiście wprowadzenie 36zł-ej opłaty za VE do eMaxa zmusiło do
    otwarcia eKonta i zamówienia VE do niego. Teraz wiecie, czemu mBank ma jedną
    z lepszych dynamikę liczebności kont, he he.
    RJCz

  • 9. Data: 2003-02-06 12:02:02
    Od: k...@z...pl

    > A ja sie jednak, Karolu, pozwole NIE ZGODZIC.
    > mbank zaprezentowal oferte. Oferta brzmiala tak:
    > [ciach]

    ok, może mój post zabrzmiał inaczej niż chciałem, nie uważam absolutnie że bank
    łamie zasady zmieniając swoją politykę "banku bezpłatnego". Cały czas jest on
    bezpłatny i uważam że cały czas żaden inny nie dorównał mu z ofertą,
    funkcjionalnością itd. DLa mnie porównanie ceny/jakość w tym przypadku wypada
    rewelecyjnie. Ale jest mnóstwo ludzi którzy nie interesuję się bankowością,
    ofertą banków itd. Ktoś im powiedział - mBank - extra bank, wszystko za
    darmo !! Otwieraj - dają 16,5% Na co czekasz ?? I teraz widzimy efekty, mnóstwo
    martwych rachunków. Trzeba jakoś sobie z nimi poradzić. Więc co robimy ?
    zarabiamy 36 pln na karcie, to lepsze niż zamykanie rachunków.

    > Dwa lata pozniej OFERTA ulegla zmianie. W miedzyczasie bank nie skorzystal z
    > opcji zamykania nieaktywnych rachunkow. W zwiazku z tym - niestety tylko
    > moralnie - odpowiada za caly ten zgielk.

    Oczywiście winni są klienci - jak najbardziej - podpisując umowę zgadzają się
    na wszystko. Ale wygląda to nieco nieetycznie, i może nieco popsuć kryształowy
    wizerunek kochanego mBanku. Wygląda to tak jakby ten początkowy zapał tworzenia
    banku przyjaznego klientowi troszke opadł, mały mBank urósł, zrobił się silny,
    potężny, ma sporo klientów, depozytów, cały czas ma świetną ofertę i opinię -
    więc może sobie pozwolić na taki mały "zgrzyt".

    100% racji.

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty

  • 10. Data: 2003-02-06 12:06:49
    Od: k...@z...pl

    > Może warto ze względów estetycznych, kolekcjonerskich itp. ;-)

    oraz Ci którzy nie wiedzą że za nią płacą, a pewnie jest ich sporo.
    To już lepiej wyrobić sobie za mniejsze pieniądze MasterCarda Electronic
    PKO BP, (jeżeli mowa o płaceniu) a dostęp do Euronetów to jedynie brzydszy
    plastik od e-konta :(

    ---
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty