  • 1. Data: 2003-02-05 19:05:30
    Temat: bankowość centralna
    Od: "Grzegorz Kuca" <g...@h...com>

    Witam

    Jestem studentem V roku prawa U.M.C.S. Pisze właśnie pracę magisterską na
    temat:

    Narodowy Bank Polski i inne banki centralne państw członków Unii
    Europejskiej.

    Mam duze kłopoty ze znalezieniem materiałów do opracowania.
    Szczególnie potrzebuję sprawozdań rocznych i ustaw o bankach centralnych
    takich jak: Bank Anglii (Bank Of England), Bank Francji (Banque de France),
    Federalny Bank Niemiec (Deutsche Bundesbank) oraz Narodowy Bank Szwajcarii i
    innych materiałów dotyczących tej materii.

    Jesli ktoś mi może pomóc, proszę o kontakt

    pozdrawiam
    G.