  • 1. Data: 2003-02-05 23:27:50
    Temat: jaki jeszcze bank ma bankomatowy uklad z WBK?
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    tak jaki ma lukas i nordea, ze mozna sobie za free z wbk'owskich
    bakomatow wyplaca kase?
    macie moze dane? prosilbym o info if mozna
    szukam, ale przebic sie przez te bankow opisy nie idzie :-)

    wlad

  • 2. Data: 2003-02-06 06:48:34
    Temat: Re: jaki jeszcze bank ma bankomatowy uklad z WBK?
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Wladek" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > tak jaki ma lukas i nordea, ze mozna sobie za free z wbk'owskich
    > bakomatow wyplaca kase?
    > macie moze dane? prosilbym o info if mozna
    > szukam, ale przebic sie przez te bankow opisy nie idzie :-)

    Fortis :-), w kazdym razie wyplacajac VE do epakietu z bankomatu BZWBK nie
    zaplacisz prowizji (z innego bankomatu tez nie zaplacisz). Ktos tu pisal
    niedawno, ze Maestro do ekokonta w BOSiu tez jest bezprowizyjne (ale jakos
    nie moglem tego znalezc na ich www). Rozwaz tez rachunki w bankach
    niskoprowizyjnych np. Rajfajzen (1 zl za wyplate z kazdego bankomatu), czy
    VWBank (1,50 zl za wyplate z kazdego bankomatu).

    ATSD to czy wczesniej czy pozniej z bankomatami nie bedzia tak jak kiedys z
    czekami - kilka bankow o zblizonej liczbie bankomatow sie dogada i nie beda
    nawzajem pobierali prowizji od wyplat w ich bankomatach.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 3. Data: 2003-02-14 11:46:07
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    napisał w wiadomości news:b1umrc$clp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ktos tu pisal niedawno, ze Maestro do ekokonta w BOSiu tez jest
    bezprowizyjne
    >(ale jakos nie moglem tego znalezc na ich www).

    Eh pisałem.
    Tak można bezprowizyjnie wypłacać ze wszystkich bankomatów
    w kraju - taką informacje posiadam z artykułu "Gazety Prawnej"
    nr 20 z 29.01.03, a wczoraj dodatkowo informację tą potwierdziłem
    dzwoniąc do oddziału.

    Co do strony www to BOS ma fatalną!!!, nie ma tam
    żadnych informacji, co do bezprowizyjnej wypłaty ze
    wszystkich bankomatów w kraju, ekokonto jest opisane
    bardzo kruciutko, TOiP (na www) nie zawiera również
    odpowiednich informacji.
    Jedyną ciekawą wiadomość jaką znalazłem na ich stronie to:
    "EKOKONTO (...) Umożliwia (...) poddejmowanie gotówki
    z EKOKONTA oraz dokonywanie wpłat gotówkowych
    na EKOKONTO w placówkach BOŚ SA, oraz w
    ponad 1400 jednostkach banków, z którymi BOŚ SA
    zawarł porozumienie w sprawie zastępczej obsługi
    EKOKONTA(...)"

  • 4. Data: 2003-02-14 13:55:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk"

> [...]
    > w kraju - taką informacje posiadam z artykułu "Gazety Prawnej"
    > nr 20 z 29.01.03, a wczoraj dodatkowo informację tą potwierdziłem

    to podeslij SebMalowi bo na http://www.karty.pl/oferta/opisy/bos2.htm jest z
    oplata 4 zl

    Z bankomatow BZWBK od stycznia bezplatnie mozna wyplacac kartą VE Nordea
    Banku
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-02-18 14:34:23
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > to podeslij SebMalowi bo na http://www.karty.pl/oferta/opisy/bos2.htm jest
    > oplata 4 zl

    nie wiem czy jest sens wysyłać e-maila, bo strona
    http://www.karty.pl
    wygląda jakby od dawna nie była aktualizowana,
    według tej strony - Inteligo jest prowadzone przez
    Bankgesellschaft Berlin Polska SA