  • 1. Data: 2003-02-05 20:06:18
    Temat: Jak wplacic 50$ na konto w USA - pilne POMOCY !!!
    Od: q...@p...onet.pl

    Szukalem w goglach ale jest tego sporo a nie mam czasu na dokladna analize
    (zrobie to pozniej).
    Musze pilnie wplacic na konto w USA 50$ - jak to zrobic najtaniej ?
    1.Nie mam karty kredytowej - zadnej (no jedunie visa electron PKOBP i BZWBK i
    Maestro PeKaOSA)
    2.Na razie nie mam zadnego progarmu lojalnosciowego
    3.Wchodzi w rachube wplata a`la wplata w okienku pocztowym.
    4.Kasa tam powinna sie znalezc w ciagu 3-5dni.
    5.Odbiorca musi dostac 50$ - tzn nie moze byc narazony na dodatkowe prowizje.

    W PKOBP za wplate chca 50PLN - kurde toc to rozboj.
    W BZWBK Western Union - Money Transfer to 13$ prowizji ...

    Co tu wykombinowac zeby to poszlo.
    Na razie szukam wsrod znajomych - tylko czego mam szukac ?
    No i nie mam czasu na szukanie.

    Wiem - pewnie zaplace frycowe
    To moze dostane jakas rade na przyszlosc
    Co zrobic zebym w najblizszej przyszlosci nie mial takich dylematow i nie
    kosztowalo mnie to tyle kasy?
    Jestem normalnym smiertelnikiem i wchodza w rachube kwoty przecietnego domowego
    budzetu.

    Za porady i pomoc z goryc dzieki.
    Kuba

  • 2. Data: 2003-02-05 20:10:47
    Temat: Re: Jak wplacic 50$ na konto w USA - pilne POMOCY !!!
    Od: q...@p...onet.pl

    Przyszlo mi cos do glowy
    Moze ktos z grupowiczow by mi pomogl?
    Tzn ja dal/wyslal/wplacilbym ta kwote + ew.niewygorowana nawiazke uczciwemu z
    miekkim sercem, a ten majac mozliwosci wplacilby to na to amerykanskie konto.

    Jesli jest ktos taki na tej grupie - najlepiej z Poznania - to prosze na priva.
    Ehhhh - co mi przyszlo na stare lata ....

    Pzdr
    Kuba

  • 3. Data: 2003-02-05 20:18:24
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Dzis wplacalem do Niemiec w Pekao - prowizja 30 PLN SWIFT.
    Jeszcze taniej w citku, tylo, ze tam trzeba zalozyc rachunek by moc zrobic
    przelew.

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2003-02-05 20:46:10
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    >Co tu wykombinowac zeby to poszlo.
    >Na razie szukam wsrod znajomych - tylko czego mam szukac ?
    >No i nie mam czasu na szukanie.
    >
    >Wiem - pewnie zaplace frycowe
    >To moze dostane jakas rade na przyszlosc
    =======
    heh :-) pewnie PayPal by Cie wylezyl, hmm? :-)
    jest to tu taki jeden co ma PayPala i juz nie raz lal kase do z i usa
    - za free :-)

  • 5. Data: 2003-02-06 01:09:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    > Musze pilnie wplacic na konto w USA 50$ - jak to zrobic najtaniej ?

    > Wiem - pewnie zaplace frycowe
    > To moze dostane jakas rade na przyszlosc

    Na rade to już chyba za późno, ale spytam tylko:
    Jeśli coś kupujesz na eBay-u, to czy uwzględniłeś koszt przesyłki towaru
    do Polski? Bo to jest następne 35-40 USD!

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-02-06 04:29:48
    Od: "majus74" <m...@g...pl>

    Witam,
    Zajzyj na www.moneybookers.com

    Niby to samo co PayPal a dziala w Polsce.

    PZDR
    Andrzej

  • 7. Data: 2003-02-06 09:15:02
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b1sck6$4a3$1@atlantis.news.tpi.pl>, Krzysztof K. Maj wrote:
    > Na rade to ju? chyba za pó 1/4 no, ale spytam tylko:
    > Je?li co? kupujesz na eBay-u, to czy uwzgl?dni?e? koszt przesy?ki towaru
    > do Polski? Bo to jest nast?pne 35-40 USD!

    Wiesz co, nie kazdy kupuje na eBayu rower czy tez monitor 19".
    I nie kazdy musi miec to w polsce w 48 godzin.

    Jesli odpuscimu te dwa przypadki, to wszystko co wazy nie wiecej niz
    kilka kilogramow da sie przeslac za jakies 15$, a jesli jest to male
    (tak do wielkosci karty PCI to 5$).

    Nie bede pisac jak i gdzie, bo to bedzie OT.
    Zalozmy grupe na przyklad misc.shipping to bedzie OK o takich rzeczach
    gadac.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 8. Data: 2003-02-06 15:24:55
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Miernik <m...@c...pl> napisal w

> [...]

    Zmien sobie charset na iso-8859-2, bo sam widzisz co wychodzi.

> [...]
    >
    > Jesli odpuscimu te dwa przypadki, to wszystko co wazy nie wiecej niz
    > kilka kilogramow da sie przeslac za jakies 15$, a jesli jest to male

    Chcialem na eBay-u kupic GPS-a (wazy jakies 100 - 200 gramów) i tak mi
    wyceniano koszt przesylki normalna poczta.

    > Nie bede pisac jak i gdzie, bo to bedzie OT.
    > Zalozmy grupe na przyklad misc.shipping to bedzie OK o takich rzeczach
    > gadac.

    W kwestii formalnej:
    Netykieta zabrania _rozpoczynania_ dyskusji na tematy off-topic,
    natomiast nic nie ma przeciwko niej, jesli problem OT wyniknie w trakcie
    dyskusji, a tym bardziej jesli nie istnieje specjalna grupa temu
    tematowi poswiecona :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pulapke w adresie!)

  • 9. Data: 2003-02-07 17:17:11
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b1rrit$n15$1@news.onet.pl>, wkg wrote:
    > Dzis wplacalem do Niemiec w Pekao - prowizja 30 PLN SWIFT.

    Z pokryciem kosztow przyjecia przelewu banku beneficjenta?
    Szczegolnie w USA jest praktyka kosmicznych kosztow przelewow
    przychodzacych, takze krajowych niektorych rodzajow.

  • 10. Data: 2003-02-08 14:56:28
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Z pokryciem kosztow przyjecia przelewu banku beneficjenta?
    > Szczegolnie w USA jest praktyka kosmicznych kosztow przelewow
    > przychodzacych, takze krajowych niektorych rodzajow.

    Witam

    Fakt, bez.

    pzdr
    wkg