    From: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
    Date: Thu, 6 Feb 2003 02:03:10 +0100

    > dużo ludzi pootwierało sobie rachunki i nic na nich nie trzymają,
    > nawet tam nie zaglądają
    > a już tym bardziej nie śledzą tabeli prowizji i opłat. Pootwierali te
    > rachunki dlatego aby
    > ich rodzina/zajomi którzy polecali mogli dostać plecak/kube/cokolwiek
    > z mBanku.
    > Teraz są efekty, mBank zarabia, ludzie się wkurzają.

    A ja sie jednak, Karolu, pozwole NIE ZGODZIC.
    mbank zaprezentowal oferte. Oferta brzmiala tak:

    Zostając klientem mBanku zyskujesz możliwość korzystania z nowoczesnych
    usług bankowych, które pozwolą Ci optymalnie wykorzystać Twoje środki
    finansowe:
    - Swoboda dysponowania pieniędzmi, niezależność od struktur i urzędników
    bankowych.
    - Proste zasady zamiast zawiłości regulaminowych.
    - Wysokie oprocentowanie niezależne od kwoty zgromadzonej na koncie.
    - Rezygnacja z opłat i prowizji zwykle pobieranych przez banki.
    - 24 godzinny dostęp do pieniędzy przez Internet i telefon zamiast kolejek w
    placówkach.
    - Brak obowiązkowych stałych wpłat, brak obowiązkowej kwoty minimalnej na
    koncie.
    - Bezpłatna podstawowa karta VISA Electron dla posiadacza rachunku i osoby
    upoważnionej - płatności kartą i wypłaty gotówki w bankomatach sieci Euronet
    bez opłat.

    Dwa lata pozniej OFERTA ulegla zmianie. W miedzyczasie bank nie skorzystal z
    opcji zamykania nieaktywnych rachunkow. W zwiazku z tym - niestety tylko
    moralnie - odpowiada za caly ten zgielk.

    Minimalnym wysilkiem ze strony banku byloby powiadomienie dotychczasowych
    klientow, przynajmniej tych, ktorzy przez kilka miesiecy nie skorzystali z
    kanalow dostepu, o zaistnialym fakcie zmiany OFERTY. W zwiazku z tym mbank
    stracil zaufanie i opinie banku przyjaznego klientom. Co wcale nie zmienia
    faktu, ze nadal moze byc to dobry bank.

    M.