  • 11. Data: 2003-02-06 15:09:46
    Temat: Re: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Tomasz Skowroński <b...@p...fkz.com.pl> napisał w
    news:slrnb447hf.g0t.bits@poczta.fkz.com.pl:

    > Praktyka wykazała, że karta do eKonta nie ma sensu.
    > Po co komu karta do konta na którym nic nie ma.
    > Pieniądze są trzymane na eMaxach.

    Ciekawe co zrobisz, gdy Ci ukradną kartę od eMAX-a i wyczyszczą rachunek
    zanim zdążysz kartę zastrzec? Bo ja jestem w stanie przeboleć stratę
    niewielkiej kwoty, którą na bieżące wydatki trzymam na eKoncie, a karty
    do eMAX-a nie mam.

    > Według mnie powinny być wprowadzane limity na darmowe usługi np:
    > - kilka lub kilkanaście darmowych wypłat z bankomatu
    > - to samo z przelewami
    > - jedna darmowa karta - wybór należy do klienta czy woli do eMaxa czy
    > do eKonta bo jak ktoś zamówił sobie 4 darmowe karty do każdego konta,
    > robi kilkadziesiąt przelewów miesięcznie lub codziennie wypłaca z
    > bankomatu 50 zł to powinien za to płacić

    Jakkolwiek przez półtora dokonałem chyba tylko czterech operacji
    bankomatowych, to jednak dla mnie taki bank byłby całkowicie
    nieatrakcyjny.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 12. Data: 2003-02-06 15:48:06
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b1tc85$qdu$1@news.onet.pl>, Rafał J. Czekała wrote:

    > "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może warto ze względów estetycznych, kolekcjonerskich itp. ;-)
    > Mnie osobiście wprowadzenie 36zł-ej opłaty za VE do eMaxa zmusiło do
    > otwarcia eKonta i zamówienia VE do niego. Teraz wiecie, czemu mBank ma jedną
    > z lepszych dynamikę liczebności kont, he he.
    > RJCz

    A mnie zmusilo do zamowienia zlotej karty do eMaxa! A co bede sie
    sszczypal lepiej nieco wiecej zaplacic a miec karte "wyplukla" w takim
    znakomitym banku jak mBank :))

  • 13. Data: 2003-02-07 06:14:42
    Od: i...@p...onet.pl

> [...]
    > bezpłatny i uważam że cały czas żaden inny nie dorównał mu z ofertą,
    > funkcjionalnością itd. DLa mnie porównanie ceny/jakość w tym przypadku wypada
    > rewelecyjnie. Ale jest mnóstwo ludzi którzy nie interesuję się bankowością,
    > ofertą banków itd. Ktoś im powiedział - mBank - extra bank, wszystko za
    > darmo !! Otwieraj - dają 16,5% Na co czekasz ?? I teraz widzimy efekty,
    mnóstwo
    > martwych rachunków. Trzeba jakoś sobie z nimi poradzić. Więc co robimy ?
    > zarabiamy 36 pln na karcie, to lepsze niż zamykanie rachunków.

    Tak ja też mam Emaxa i zrobiłem ten bład, że upoważniłem drugą osobę.
    Ze względu na upoważnienienie mlinka powiedziała mi, że muszę mieć
    kartę (nie była mi do niczego potrzebna-mam konto główne gdzie indziej)
    była wtedy za darmo. Później nagle zniknęła mi kasa z konta i okazało się,
    że wprowadzili opłatę za kartę dla współwłaściciela, a miałem ją z przymusu.
    Gdy się zorientowałem z miejsca zaszczegłem obie karty i to mnie uratowało
    przed kolejnym napadem na moją kasę.

    A banki czysto elektroniczne muszą być tańsze od marmurków
    (czytaj bez prowizji i z wyższym procentem) bo kto będzie trzymał
    pieniądze w banku o takich samych kosztach (opłaty) a utrudnionym
    dostępie i znacząco ograniczonych usługach.

    > Oczywiście winni są klienci - jak najbardziej - podpisując umowę zgadzają się
    > na wszystko. Ale wygląda to nieco nieetycznie, i może nieco popsuć
    kryształowy
    > wizerunek kochanego mBanku. Wygląda to tak jakby ten początkowy zapał
    tworzenia
    > banku przyjaznego klientowi troszke opadł, mały mBank urósł, zrobił się
    silny,
    > potężny, ma sporo klientów, depozytów, cały czas ma świetną ofertę i opinię -
    > więc może sobie pozwolić na taki mały "zgrzyt".

    > 100% racji.

    Dla mnie jedyna jego zaleta to, że ma wysoki procent niezależnie od kwoty
    lokaty w przypadku spadku procentu do porównywalnego w innym banku
    m-Bank nie ma racji bytu.
    Co prawda już w innych bankach procent bywa porównywalny ale narazie
    przy dużych kwotach.

    Pozdrawiam
    Bartek I

  • 14. Data: 2003-02-07 08:09:36
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 6 Feb 2003 11:07:44 +0100, "Rafał J. Czekała"
    <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> wrote:

    >Może warto ze względów estetycznych, kolekcjonerskich itp. ;-)
    >Mnie osobiście wprowadzenie 36zł-ej opłaty za VE do eMaxa zmusiło do
    >otwarcia eKonta i zamówienia VE do niego.

    To tak jak mnie. I bardzo sie ztego ciesze, gdyz:
    1. eKonto jest bardziej uzyteczne (od samego eMaxa).
    2. VE do eKonta zamiast eMaxa to wieksze bezpieczenstwo.
    Mozna wiec powiedzec, ze mBank zmusil mnie do pewnych krokow dla mojego wlasnego
    dobra :)))
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 15. Data: 2003-02-08 22:47:38
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Feb 2003 16:09:46 +0100, "Krzysztof K. Maj"
> [...]
    >zanim zdążysz kartę zastrzec? Bo ja jestem w stanie przeboleć stratę
    >niewielkiej kwoty, którą na bieżące wydatki trzymam na eKoncie, a karty

    Dokładnie to co Ty - przeboleje.

    Można mieć 3 eMAX-y
    i ta "niewielką kwotę" trzymać na "eMAXie z karta"

    BAH

  • 16. Data: 2003-02-08 22:47:39
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Feb 2003 08:09:36 GMT, m...@p...pl (McMac)
    napisał(a):

    >To tak jak mnie. I bardzo sie ztego ciesze, gdyz:
    >1. eKonto jest bardziej uzyteczne (od samego eMaxa).

    TO jest podejście marketingowe.
    Można mieć eKonto i eMax zatem zastanawianie się co jest
    użyteczniejsze.

    Dla mnie eKonto+eMax jest użyteczniejsze niż jedno konto w innym
    banku (to ja decyduję ile jest dostępne na mojej VE).

    >2. VE do eKonta zamiast eMaxa to wieksze bezpieczenstwo.

    ROFTL
    szczególnie jak:
    - ktoś ma kredyt (powiązany z eKontem),
    - trzyma kasę na przelew z data przyszłą,
    - "bankomat zablokuje mu kasę" i nie wykona się przelew,

    Na szczęście jest jeszcze izzyKonto.

    >Mozna wiec powiedzec, ze mBank zmusil mnie do pewnych krokow dla mojego wlasnego
    >dobra :)))

    To że zmusił, to nie ulega wątpliwości.
    Niestety nic dobrego z tego nie wynikło.
    Zmarnowałem np. czas na zakładanie
    rachunku wspólnego (eMAX z żoną).

    2x36 zł rocznie to daje 6 zł miesięcznie.
    Za 7 zł jest multikontoMY (z nawet 4xVE, z dozwolonym debetem, z
    kredytem
    z bezpłatnym PZ,..., z placówkami ).

    BAH

  • 17. Data: 2003-02-09 10:31:56
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A co jak sie ma przyznany limit kredytowy do eKonta? Ja mam 2,5kPLN wiec u
    mnie strata VE do tego konta moze byc bardzo bolesna. A tak majac dwa
    eMax'y - na jednym trzymam oszczednosci a drugiego uzywam do wyplat
    bankomatowych - do czasu kiedy nie skonczy sie waznosc moich kart czyli za
    2mc :-( Potem bede musial zaczac nosci "goraca" VE do eKonta.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 18. Data: 2003-02-09 21:38:30
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2003 11:31:56 +0100, "Lopez"
    <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >bankomatowych - do czasu kiedy nie skonczy sie waznosc moich kart czyli za
    >2mc :-( Potem bede musial zaczac nosci "goraca" VE do eKonta.

    Jeśli zostawiasz cytat, to racz zostawić jego autora.
    Żadne z cytowanych zdań nie jest moje.

    Jak masz kredyt i go wykorzystujes, to raczej nie ma dla Ciebie
    dobrego rozwiązania.
    Jedyna nadzieja, że "moduł kartowy" pozowli kiedyś
    na indywidualne ustalanie limitów.

    Jak nie wykorzystujesz limitu, to mozna postarać się
    o innę (tańszą) kartę.

    BAH

  • 19. Data: 2003-02-09 22:02:32
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał
    > Jedyna nadzieja, że "moduł kartowy" pozowli kiedyś
    > na indywidualne ustalanie limitów.

    Nie wiem jak w mB, ale w innym m**** banku bedzie to mozliwe niebawem ;)))
    BTW szkoda tylko, ze obecne ubezpieczenie jest sztywne i nie mozna przerzucic
    limitu np. z bezgotowkowych do gotowkowych. Mowie oczywiscie o sytuacji kiedy
    "przerobie" karte na bankomatowa z limitem np. 5kzl (bezgotowkowe 0zl). Przydalo
    by sie ubezpieczenie np. do samych gotowkowych z wyzszym limitem ;))

    --
    Witek

  • 20. Data: 2003-02-09 22:05:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b26j69$3lc$1@news.onet.pl, Witek <w...@p...onet.fi>:
    > Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Nie wiem jak w mB, ale w innym m**** banku bedzie to mozliwe niebawem
    > ;)))
    Tez ma ponoc byc (na KK)

> [...]
    > limitem np. 5kzl (bezgotowkowe 0zl). Przydalo by sie ubezpieczenie
    > np. do samych gotowkowych z wyzszym limitem ;))

    Nie da sie tak przerobic. Dopoki pasek magnetyczny da sie czytac (a bankomat
    tego potrzebuje), to mozna go zapisac na innej, nie podziurawionej karcie.
    Poza tym sa sklepy tak tolerancyjne, ze przyjma Ci nawet sam pasek.

    --
    Robert