eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki36 zl za wznowienie karty do mbanku emax › Re: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgat
    e.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: k...@z...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
    Date: 6 Feb 2003 13:02:02 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 41
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <b1sc7m$jq3$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1044532922 1869 192.168.240.245 (6 Feb 2003 12:02:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Feb 2003 12:02:02 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 10.0.126.130, 213.180.130.14
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0) WebWasher 3.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:227220
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Teraz są efekty, mBank zarabia, ludzie się wkurzają.

    > A ja sie jednak, Karolu, pozwole NIE ZGODZIC.
    > mbank zaprezentowal oferte. Oferta brzmiala tak:
    > [ciach]

    ok, może mój post zabrzmiał inaczej niż chciałem, nie uważam absolutnie że bank
    łamie zasady zmieniając swoją politykę "banku bezpłatnego". Cały czas jest on
    bezpłatny i uważam że cały czas żaden inny nie dorównał mu z ofertą,
    funkcjionalnością itd. DLa mnie porównanie ceny/jakość w tym przypadku wypada
    rewelecyjnie. Ale jest mnóstwo ludzi którzy nie interesuję się bankowością,
    ofertą banków itd. Ktoś im powiedział - mBank - extra bank, wszystko za
    darmo !! Otwieraj - dają 16,5% Na co czekasz ?? I teraz widzimy efekty, mnóstwo
    martwych rachunków. Trzeba jakoś sobie z nimi poradzić. Więc co robimy ?
    zarabiamy 36 pln na karcie, to lepsze niż zamykanie rachunków.

    > Dwa lata pozniej OFERTA ulegla zmianie. W miedzyczasie bank nie skorzystal z
    > opcji zamykania nieaktywnych rachunkow. W zwiazku z tym - niestety tylko
    > moralnie - odpowiada za caly ten zgielk.

    Oczywiście winni są klienci - jak najbardziej - podpisując umowę zgadzają się
    na wszystko. Ale wygląda to nieco nieetycznie, i może nieco popsuć kryształowy
    wizerunek kochanego mBanku. Wygląda to tak jakby ten początkowy zapał tworzenia
    banku przyjaznego klientowi troszke opadł, mały mBank urósł, zrobił się silny,
    potężny, ma sporo klientów, depozytów, cały czas ma świetną ofertę i opinię -
    więc może sobie pozwolić na taki mały "zgrzyt".

    > Minimalnym wysilkiem ze strony banku byloby powiadomienie dotychczasowych
    > klientow, przynajmniej tych, ktorzy przez kilka miesiecy nie skorzystali z
    > kanalow dostepu, o zaistnialym fakcie zmiany OFERTY. W zwiazku z tym mbank
    > stracil zaufanie i opinie banku przyjaznego klientom. Co wcale nie zmienia
    > faktu, ze nadal moze byc to dobry bank.

    100% racji.

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1