  • 11. Data: 2009-02-21 23:23:34
    Temat: Re: 2 nadawców z ekonta mbank
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Zamienić pojedyncze na wspólne da się m in. w eurob. i na przelewie nadawcą jest
    osobnik akurat zalogowany.
    Dla odmiany w nordei też da się jednoosobowe przerobić na wspólne, ale nadawcą
    widocznym będzie zawsze tzw. pierwsza osoba.
    Ktos tu pisał o banku, gdzie przy składaniu dyspozycji jest wybór, kto ma być
    widoczny jako nadawca, i to byłby dobry praktyczny wybór :-)
    JaC

    -----

    > Mieliśmy oboje konta w Mbanku i chcieliśmy jej konto z długą historią wpływów
    zmienić na wspólne i
    okazało się że się nie da.

  • 12. Data: 2009-02-22 01:35:43
    Od: "empe" <a...@s...tu>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gnm5kh$4ps$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > wspólne, na którym jako nadawca przelewu widniała tylko córka. Pomimo tego
    > killer lokata na dane matki została bez problemu założona. Sęk w tym, że
    > te ich konto też było w "pocztowym", więc można założyć, że bank mógł
    > sobie sprawdzić, czy faktycznie jest matka współposiadaczem. Jednak coraz
    > bardziej przychylam się do tego, że BP aż tak nie wnika kto jest nadawcą
    > przelewu.
    > Zresztą można poświęcić 1000 zł kapitału na te 2-3 dni i sprawdzić.
    > Koszt w przypadku niepowodzenia to w zasadzie 50-70 groszy utraconych

    Potwierdzam, taka sama sytuacja i Killer zalozony. Brak konta w BP. Czyli da
    sie ;))

    --
    EmPe

  • 13. Data: 2009-02-22 09:34:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Beniowa pisze:
    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > izzy nie moze byc wspolne, to powiedzial, ze skoro poprzednia umowe mam
    > wspolna, to musze ponownie przejsc procesure zakladania konta i w tym celu
    > udac sie do placowki. Nie tylko nie chcial mi zalozyc izzy, ale tez przyjac
    > zamowienia na umowe indywidualna, uparcie twierdzac, ze to tylko w placowce
    > (nie wiem, czy mu chodzilo o centrum kredytowe, czy o mKiosk, w kazdym razie
    > wymieklem, brakujacy rachunek zalozylem w innym banku wortualnym i sobie
    > chwale).
    > Zmierzam do tego, ze jak autor watku ma jedynie rachunek wspolny, to izzy

    Ciekawe. Ktos posiadajacy wspolne opisywal kiedys, ze mozna miec bankowe
    "subkonta" jako indywidualne przy wspolnym ekoncie i wtedy
    wspolwlasciciel widzi tylko te, do ktorych ma uprawnienia jako wspolne.
    Nie wspominal o trudnosciach proceduralnych przy ich zakladaniu - fakt,
    ze moze chodzilo mu tylko i emax i emax plus?