  • 1. Data: 2009-02-19 16:51:04
    Temat: Wkurzyłem się na Millenium
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    ... bo mi nie chcieli przyjąć w kasie lekko naderwanego banknotu 100
    EUR. Sorry, chyba to powinno iść na pręga. Takie mają niby procedury.
    Żeby było śmieszniej ten banknot pochodził z ich oddziału w innym
    mieście. Grrrr. To było najkrócej posiadane przeze mnie konto.

    Grzexs

  • 2. Data: 2009-02-19 22:54:07
    Temat: Re: Wkurzyłem się na Millenium
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Grzexs pisze:
> [...]
    > Żeby było śmieszniej ten banknot pochodził z ich oddziału w innym
    > mieście. Grrrr. To było najkrócej posiadane przeze mnie konto.

    czyli tak sobie wyplacasz 100 eur w jednym oddziale i wplacasz w innym ?
    :D

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2009-02-20 06:51:47

    On 19 Lut, 23:54, Dannyboy <d...@p...pl> wrote:

    > czyli tak sobie wyplacasz 100 eur w jednym oddziale i wplacasz w innym ?
    > :D

    gra na roznicach kursowych powstajacych w czasie tego spacerku :)