    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 2 nadawców z ekonta mbank
    Date: Fri, 20 Feb 2009 12:54:01 +0100

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gnm1fs$4dc$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy da się zrobić tak by wysyłka ze wspólnego ekonta mbanku była firmowana
    > raz jednym a raz drugim współwłascicielem? Z testów które zrobiłem
    > (logowanie na jednego i drugiego współwłaściciela) wynika że zawsze jako
    > nadawca występuje jeden współwłasciel. Jest to jak rozumiem duży problem
    > przy zakładaniu lokaty killer w BP bo sprawdzają czy nadawca zgadza się z
    > odbiorcą ?

    Tydzień temu przerabiałem przypadek, gdy matka z córką miały konto
    wspólne, na którym jako nadawca przelewu widniała tylko córka. Pomimo tego
    killer lokata na dane matki została bez problemu założona. Sęk w tym, że te
    ich konto też było w "pocztowym", więc można założyć, że bank mógł sobie
    sprawdzić, czy faktycznie jest matka współposiadaczem. Jednak coraz bardziej
    przychylam się do tego, że BP aż tak nie wnika kto jest nadawcą przelewu.
    Zresztą można poświęcić 1000 zł kapitału na te 2-3 dni i sprawdzić.
    Koszt w przypadku niepowodzenia to w zasadzie 50-70 groszy utraconych
    odsetek.