  • 1. Data: 2003-01-25 21:32:25
    Temat: 100K zł - kredyt mieszkaniowy
    Od: "Inwestor" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy dysponując kwotą 100 000 zł środków własnych i chcąc nabyć mieszkanie za
    120 000 od rau wydac te pieniądze i być szcesliwym posiadaczem (20 000
    kredyt np. na 5 lat) czy zaciagnac kredyt w wyokosci 120 000 zł (5 lat
    spłaty) a te posiadane 100 000 zainwestowac np. w fundusze inwestycyne (np.
    obligacji)??

    Co jest bardziej korzystne pomóżcie.

    Pozdrawiam
    Inwestor

  • 2. Data: 2003-01-25 21:50:29
    Temat: Re: 100K zł - kredyt mieszkaniowy
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Inwestor" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt np. na 5 lat) czy zaciagnac kredyt w wyokosci 120 000 zł (5 lat
    > spłaty) a te posiadane 100 000 zainwestowac np. w fundusze inwestycyne

    Wszystko wskazuje na to, że dobre wyniki funduszy inwestycyjnych
    (bezpiecznych), to już historia. Moim zdaniem zyski z takiej inwestycji
    będą niższe od kosztów zaciągniętego kredytu.
    Joker

  • 3. Data: 2003-01-25 22:13:45
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > spłaty) a te posiadane 100 000 zainwestowac np. w fundusze inwestycyne (np.

    Ja bym się nie wahał. Kredyt na 20000zł.Mając tak duży wkład własny dostaniesz
    niskie oprocentowania. Dzisiaj fundusze to wielka niewiadoma. Tensor1

  • 4. Data: 2003-01-25 22:14:13
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > spłaty) a te posiadane 100 000 zainwestowac np. w fundusze inwestycyne (np.

    Skoro cię stać, a nie masz pomysłu jak pomnozyć pożyczony kapitał, to kupuj za to co
    masz.
    Kredyt nadal nie jest tani, zyski z oszczędności małe, zatem branie kredytu nie jest
    ekonomicznie uzasadnione.

    Jedyne uzasadnienie dla kredytu to jakikolwiek z niego zysk. Może prowadzisz jakąś
    dochodową działalność, która pozwoli pomnożyć
    kapitał, wtedy kredyt ma sens.

  • 5. Data: 2003-01-26 01:00:08
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Inwestor wrote in message ...
    >Witam,
    >
    >Czy dysponuj?c kwot? 100 000 zł ?rodków własnych i chc?c nabyć mieszkanie
    za
    >120 000 od rau wydac te pieni?dze i być szcesliwym posiadaczem (20 000
    >kredyt np. na 5 lat) czy zaciagnac kredyt w wyokosci 120 000 zł (5 lat
    >spłaty) a te posiadane 100 000 zainwestowac np. w fundusze inwestycyne (np.
    >obligacji)??

    Najlepiej, to Ty wez 40 000, zaplac 80 000, 20 000 sobie zostaw :)))
    To mieszkanie trzeba wykonczyc. A i w razie jakichkolwiek przerw w
    przychodach bedziesz dalej raty splacal i dla banku pozostaniesz wiarygodny.

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2003-01-26 21:55:54
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    > za

    Zrób sobie WWJ w MultiBanku na 100k.
    120 zapłać za mieszkanko.

    Jak się przekonasz do jakieś inwestycji to w każdej chwili wyciągniesz z
    konta cały limit.

    KT