  • 1. Data: 2003-01-25 16:54:10
    Temat: Re: $25000
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Trzymac cierpliwie dolary /tylko nie w polskim banku/ po kryzysie walutowym
    kupic akcje

  • 3. Data: 2003-01-25 18:31:40
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Szymszy-Rymszy" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam ................
    > Chodzi o to ze
    > teraz dolar leci na leb na szyje. .....................

    hmmmm... a gdzie ?:))
    popatrz na ostatnie notowania

    2.01.2003 - 3.8283
    23.01.2003 - 3.9418

    (3.94-3.82)*100/3.82= 3,14 %

    :)
    i gdzie tutaj spadek ?
    ja widzę wzrost o 3,14 % - w ciąg 20 dni ....

    a swoją drogą to podstawowa zasada oszczędzania: nie trzymaj wszystkich
    środków w jednym rodzaju inwestycji

    kup trochę funduszy inwestycyjnych (np. w mBanku), odłóż trochę na eMax -
    zamień trochę na EURO (ale nie teraz, bo jest trochę wysoko)

    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-25 19:43:05
    Od: "Szymszy-Rymszy" <s...@p...onet.pl>

    > 23.01.2003 - 3.9418
    przy kupnie a ja chce ewentualnie sprzedac.
    A slyszalem ze ma spac az do 3,40 jak wejdziemy do unii i chce zawczasu
    zrobic cos z tymi pieniedzmi zeby nie stracic. Obecne oprocentowanie [ jakie
    mam] nie wyrownuje nawet infalcji.
    A w mBanku moge kupic Fundusze inwestycyjne za dolary????

    pozdrawiam
    Szymon

  • 5. Data: 2003-01-25 21:25:22
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymszy-Rymszy" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A slyszalem ze ma spac az do 3,40 jak wejdziemy do unii

    A jak nie wejdziemy (referendum) - to będą po 5 zł ;-))
    Joker

  • 6. Data: 2003-01-25 21:31:06
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Joker" <_...@p...onet.pl> wrote in message
    > A jak nie wejdziemy (referendum) - to będą po 5 zł ;-))
    > Joker

    a później spadną do 3 bo referendum będzie powtarzane do skutku :)))))
    jak w Irlandii

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-01-25 22:42:26
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > mam] nie wyrownuje nawet infalcji.
    > A w mBanku moge kupic Fundusze inwestycyjne za dolary????

    Nie wiąż się z mBankiem. BRE Bank ma ponad 300 mln. straty.

  • 8. Data: 2003-01-26 08:39:03
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <6hDY9.217943$TY.2075675@news.chello.at>, Joker wrote:

    > A jak nie wejdziemy (referendum) - to będą po 5 zł ;-))
    > Joker

    Najlepiej poczekac troche i przed referendum kupic EURO wowczas na pewno
    sobie odbijesz i to z nawiazka - jesli oczywiscie rreferendum wyjdzie na
    TAK :)

  • 9. Data: 2003-01-28 23:06:37
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl> skribis:

    >Trzymac cierpliwie dolary /tylko nie w polskim banku/

    to gdzie ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz: