  • 1. Data: 2003-01-25 17:25:34
    Temat: Co jak najlepszego narobilem!!!
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Czekalem na przelew do mBanku na sume 100 zl. Po paru dniach zadzwonila do
    mnie kobieta z banku, ze przez pomylke na moje konto wplynelo nie 100 zl,
    ale 10000 zl. A ja powiedzialem zeby sobie wzieli z powrotem.
    Czy jakbym zabronil, to mialbym te 10000? Taki prezent od losu, a ja glupi,
    uczciwy. Tfu! Juz nigdy nie bede uczciwy! ;-)

    --
    * Sebastian Krawczyk, Wrocław, PL
    * www.skrupulant.prv.pl - program do kawiarenek

  • 2. Data: 2003-01-25 17:41:16
    Temat: Re: Co jak najlepszego narobilem!!!
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Sat, 25 Jan 2003 18:25:34 +0100, "seba" <s...@w...wroc.pl> wrote:

    >Tfu! Juz nigdy nie bede uczciwy! ;-)

    Warto być uczciwym. Uczciwi ludzie idą bowiem do nieba.

    T.

  • 3. Data: 2003-01-25 17:50:08
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    i to bardzo szybko
    Jacek

  • 4. Data: 2003-01-25 17:51:51
    Od: "MAX" <max_kr{w_y_t_n_i_j__t_o)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale 10000 zl. A ja powiedzialem zeby sobie wzieli z powrotem.
    > Czy jakbym zabronil, to mialbym te 10000?

    Przez kilka sekund :-)

    >Taki prezent od losu, a ja glupi,
    > uczciwy. Tfu! Juz nigdy nie bede uczciwy! ;-)

    Mogli zestornować i o niczym byś nie wiedział. A tak tu zapytali - widać, że
    lubią przejrzystość...

    MAX

  • 5. Data: 2003-01-25 19:03:37
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    > Przez kilka sekund :-)

    Lezaly na koncie jakies 12 godzin.

    > Mogli zestornować i o niczym byś nie wiedział. A tak tu zapytali - widać,
    że
    > lubią przejrzystość...

    Nie sadze. Skapneli sie chyba juz po wszystkim, bo mialem te pieniadze na
    koncie.

  • 6. Data: 2003-01-25 21:13:08
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Czesc

> [...]
    glupi,
    > uczciwy. Tfu! Juz nigdy nie bede uczciwy! ;-)

    Jakbys sie nie zgodzil to zmusiliby Cie do oddania.
    Zobacz sobie w umowe, ktora podpisales. Moga to robic.
    Chyba nie myslisz, ze zaplaciliby ze swoich pieniedzy?
    Przy okazji narobiliby Ci kupe klopotu.
    A tak to po sprawie i mozesz spac spokojnie.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2003-01-25 21:41:58
    Od: l...@p...onet.pl

    oczywiscie ze musiales to oddac. To bylo swiadczenie nienalezne. art. 405 i 410
    k.c.
    Zapytali Cie o zgode z czystej uprzejmosci bo i tak musiales sie zgodzic.

  • 8. Data: 2003-01-25 23:35:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    seba <s...@w...wroc.pl> wrote:

    > Nie sadze. Skapneli sie chyba juz po wszystkim, bo mialem te pieniadze na
    > koncie.
    Raczej bank z którego przelew przyszedł się pokapował.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-01-26 08:41:43
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b0un3v$5ct$1@news.tpi.pl>, seba wrote:
    > do
    > zl,

    > Lezaly na koncie jakies 12 godzin.

    Oj To ty sobie i tak zarobiles na odsetkach!!!!! Szkoda ze CI tak na 12
    godzini nie wplynelo 1000 000 PLN!!! to bs sie oblowil!

  • 10. Data: 2003-01-26 09:35:37
    Od: "Marcin" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:slrnb377rj.76o.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl...

    > Oj To ty sobie i tak zarobiles na odsetkach!!!!! Szkoda ze CI tak na 12
    > godzini nie wplynelo 1000 000 PLN!!! to bs sie oblowil!

    A co tym myslisz ze odsetki obliczaja godzinowo :-)))))