  • 1. Data: 2003-01-25 20:38:38
    Temat: problem z kredytem
    Od: "Nemiroff" <s...@p...fm>

    Witam,
    moj znajomy ma pewien problem - podpisal umowe z przedstawicielem banku (
    nie wiem niestety ktorego dokladnie), chcac wziac 3000 zl kredytu. Bank jego
    podanie zatwierdzil, przyjal i pieniadze mialy znalezc sie na koncie w ciagu
    trzech dni. Tymczasem minely juz prawie dwa tygodnie, pieniedzy nie ma,
    znajomy wsciekly i nie wie co zrobic, odsetki juz mu leca z chwila
    zatwierdzenia przez bank i przyznania kredytu, a przedstawiciel banku, do
    ktorego dzwoni, notorycznie "sciemnia". Pieniadze pewnie "lezakuja" gdzies
    na koncie, nabijajac kase bankowi, ktory zwodzi klienta jak tylko sie da. I
    tu pytanie, co zrobic w takiej sytuacji? Czy jest jakis przepis, w ktorym
    jest wyraznie napisane, ze takie procedury sa bezprawne i z ktorego moze
    skorzystac klient robiony w konia? Przeciez musi byc jakies prawo chroniace
    klienta w takiej sytuacji? Jesli ktos mial podobne problemy i wie co z tym
    fantem zrobic, prosze o maila na adres s...@o...pl
    pozdrawiam
    Sylvie

  • 2. Data: 2003-01-28 09:05:19
    Temat: Re: problem z kredytem
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 25 Jan 2003 21:38:38 +0100, "Nemiroff" <s...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >znajomy wsciekly i nie wie co zrobic, odsetki juz mu leca z chwila
    >zatwierdzenia przez bank i przyznania kredytu, a przedstawiciel banku, do

    Jesi podpisal z bankiem umowe to musi miec w niej okreslony i bank i
    warunki wyplaty kredytu.
    A jesli egzemplarza tej umowy nie dostal i podpsial w ciemno to bardzo
    mozliwe, ze natrafil na jakiegos naciagacza albo system argentynski.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730