  • 1. Data: 2003-01-25 19:34:21
    Temat: KK w KB ;)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/karty/visa_classic
    _credit

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/karty/visa_gold_cr
    edit

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 2. Data: 2003-01-25 19:48:28
    Temat: Re: KK w KB ;)
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 25 Jan 2003 20:34:21 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produ
    kty_uslugi/karty/visa_classic
    >_credit

    No prosze, grace period 25 dni, moobank nie jest juz najlepszy pod tym
    wzgledem ... jaka szkoda ;)). Beda musieli chyba zmienic reklamy ? Bo
    widzialem taka gdzie twierdza ze maja najdluzszy GP.

    "cykl rozliczeniowy obejmuje okres od 12 dnia miesiąca do 11 dnia
    kolejnego miesiąca"

    Nie da sie tego zmieniac ? Ale lipa ...

    " ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty - rozszerzenie
    odpowiedzialności Banku o 24 godziny wstecz od momentu zgłoszenia
    utraty karty: odszkodowanie do 5.000 złotych, bez Twojego udziału
    własnego"

    Cienko, bo tylko do 5k PLN :(

    "przekazywanie comiesięcznej informacji za pomocą usługi SMS
    (minimalna kwota spłaty oraz ostateczny termin spłaty)"

    To fajne, ale nie podaja calosci zadluzenia ? :((

    Oprocentowanie dość duze, ale to malo istotny parametr KK :))

    "Opłata roczna za wydanie (lub wznowienie) i obsługę karty głównej 75
    złotych "

    To dość duzo, choc sam tyle placilem za moja KK, ale cena niezbyt
    przyjazna IMHO ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2003-01-25 20:15:46
    Od: "Piotrek" <p...@N...gazeta.pl>

    No i jeszcze to:
    "(Warunkiem ubiegania się o kartę kredytową Visa Classic jest posiadannie
    rachunku w Kredyt Banku)"

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-01-25 20:57:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotrek wrote:
    > No i jeszcze to:
    > "(Warunkiem ubiegania się o kartę kredytową Visa Classic jest
    > posiadannie rachunku w Kredyt Banku)"

    Zaraz pisze poczta wewnetrzna, czy do konta studenckiego tez daja ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 5. Data: 2003-01-25 21:31:29
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b0uto6$n2u$1@news.onet.pl...
    > Zaraz pisze poczta wewnetrzna, czy do konta studenckiego tez daja ;)

    ok -:)
    i pocztę prywatną sprawdź (jak nie śpisz jeszcze)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-25 21:45:11
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > złotych "
    >
    > To dość duzo, choc sam tyle placilem za moja KK, ale cena niezbyt

    Mam ROR w KB. Niestety mało wiem na temat kart kredytowych. Jakie parametry są
    istotne poza oprocentowaniem. Czy ktoś mógłby porównać visa_classic_credit
    wydawaną przez KB z kartami kredytowymi wydawanymi przez inne banki. Tylko tak
    po ludzku dla laika w tym temacie. Przyznam się, że z porównania powyższego
    mało rozumiem. Z góry dziękuje Tensor1.
    PS Jakie banki aktualnie wydawają karty kredytowe?

  • 7. Data: 2003-01-25 22:40:44
    Od: Dentarg <d...@i...com>

> [...]
    >po ludzku dla laika w tym temacie. Przyznam się, że z porównania powyższego
    IMHO najwazniejsze w KK jest bezpieczenstwo, a najwyzszy jego poziom
    zapewnia karta z Citi i PKO BP (IMHO). Reszta parametrow jest podobna
    w wiekszosci bankow, oprocentowanie sie dosc znacznie rozni, ale z
    kredytu na KK raczej nie powinno sie korzystac ;)). Nie wiem jaki
    pakiet ubezpieczeniowy ma Lukas ? Moze tez dobry ?

    >PS Jakie banki aktualnie wydawają karty kredytowe?
    BZ WBK
    Lukas
    Citi
    PKO BP
    KB :)
    Raiffeisen
    moobank
    niedlugo podobno mBank
    i wiecej nie pamietam ;))

    pzdr,
    Dentarg

  • 8. Data: 2003-01-25 22:48:22
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > kredytu na KK raczej nie powinno sie korzystac ;)). Nie wiem jaki
    > pakiet ubezpieczeniowy ma Lukas ? Moze tez dobry ?

    Bardzo dziękuje. Ale co rozumiesz przez bezpieczeństwo w KK. Przez jakie
    parametry sie ono wyraża? Przepraszam za laicyzm. Tensor1.

  • 9. Data: 2003-01-25 22:51:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > PS Jakie banki aktualnie wydawają karty kredytowe?

    Odp na stronie Wojtka :)

    http://kartybankowe.net/kkzest-f.html

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-01-25 22:57:08
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 25 Jan 2003 23:48:22 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >Bardzo dziękuje. Ale co rozumiesz przez bezpieczeństwo w KK. Przez jakie
    >parametry sie ono wyraża? Przepraszam za laicyzm. Tensor1.
    Tnij cytaty !!
    Przez bezpieczenstwo rozumiem:
    -bank przejmuje odpowiedzialnosc za transakcje zgubiona(ukradziona)
    karta na XX godzin przed zastrzezeniem.
    -bank przejmuje odpowiedzialnosc za jak najwieksza kwote operacji
    robionych przez "znalazce" karty, a nie do pewnej kwoty
    +jakies dodatkowe opcje ...

    pzdr,
    Dentarg