  • 1. Data: 2003-01-26 09:16:40
    Temat: Kiedy Inteligo przebije mBank? - dzieki...
    Od: "krzysztof" <b...@i...pl>

    oczywiscie mowie tu o dyskusji z dnia 29-12-2002.
    Sam zastanawiam sie nad otwarciem jakiegos konta. Szczerze mowiac rozbawily
    mie rozne dywagacje na temat kolorow strony i subiektywnego odbioru
    organizacji serwisu www. Ale nie o tym chcialem napisac.
    Tak na prawde to wiele sie dowiedzialem od uzytkownikow jak mniemam. Bo
    czesto jest tak ze czytajac umowe wielu kruczkow sie nie wychwyci. Zwlaszcza
    gdy dzieje sie tak ze konto w internecie zaklada sie dla konkretnego celu
    (np. realizowanie bezplatne przelewow, posiadanie bezprowizyjnej karty itd).
    Latwosc zamykania i otwierania kont sprawia ze wrecz mozna zalozyc sobie
    dzialalnosc gospodarcza polegajaca na przelewaniu kasy z jednego banku do
    drugiego (tu jak mniemam dowolna ilosc bankow) w zaleznosci od oferty.
    Czytam to wszystko i dochodze do wniosku ze marmur i szklo wiecej mi mowia
    niz "wirtualne" serwery. Prawda jest tak ze pewnie latwiej wylaczyc serwer
    niz zapomniec o biurowcu. Wiem wiem fundusze gwarancyjne i takie tam potegi
    za tym stoja... Wiem, ze pewnie najlepiej miec kilka kont w roznych bankach
    itd itp.

    Jeszcze raz dzieki! Zanim cos dla siebie wybiore to jeszcze poczytam troche.

    _ * - * - * - * _
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-01-26 09:24:08
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank? - dzieki...
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "krzysztof" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda jest tak ze pewnie latwiej wylaczyc serwer
    > niz zapomniec o biurowcu. Wiem wiem fundusze gwarancyjne i takie tam
    potegi
    > za tym stoja...

    A jest w Polsce jakis bank, ktory ma tylko Internet?
    Bo dwa najwieksze "Internetowe" to sa "oddzialy"
    bankow, ktore od dawna dzialaja na rynku i maja ladne biurowce.
    mBank to BRE, a Inteligo to PKO BP.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2003-01-26 11:48:00
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > A jest w Polsce jakis bank, ktory ma tylko Internet?

    VW Bank Polska, z tego co mnie wiadomo jedynie internet, infolinia i
    bankomaty. Dodatkowo jeszcze "jedynie" kasy w siedzibie. Siedziba natomiast
    wynajeta.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska