  • 1. Data: 2010-05-05 22:26:34
    Temat: Kredyt hipoteczny a dochody z zagranicy
    Od: Spag1 <a...@o...com>

    Witam
    Myślę o kredycie hipotecznym na zakup mieszkania w Polsce
    kredyt w przedziale 150-200k.
    W związku z tym pytanie, który bank w tej chwili jest najbardziej
    elastyczny w przyznawaniu i pobiera najmniej prowizji ponad wskaźniki
    dla oprocentowania, a później w ewentualnej wcześniejszej spłacie
    (nadpłacie) tego kredytu nie zdziera, chodzi mi o taką sprawę żeby
    była jak najtańsza i bez(lub niewielkich) prowizji i(lub) głupich pism
    do banku z proszeniem o zgodę, z czym wcześniej się spotkałem pytając
    parę lat temu.
    Sami zrozumcie że bywa to ubliżające jeśli ktoś chce (nad)spłacić
    zobowiązanie wcześniej to musi się prawie prosić u pracownika banku,
    który łaskawie wyrazi zgodę lub nie (pewnie zależy to od jego humoru)
    żeby nie przepłacać, a otrzymywać to za co się płaci.

  • 2. Data: 2010-05-09 20:34:45
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny a dochody z zagranicy
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 6 Maj, 00:26, Spag1 <a...@o...com> wrote:
    > pobiera najmniej prowizji ponad wskaźniki
    > dla oprocentowania,

    Mozna jeszcze raz, po polsku?

> [...]
    > była jak najtańsza i bez(lub niewielkich) prowizji i(lub) głupich pism
    > do banku z proszeniem o zgodę, z czym wcześniej się spotkałem pytając

    IMHO wczesniejsza splata bez pisma do banku - nie da sie

    > Sami zrozumcie że bywa to ubliżające jeśli ktoś chce (nad)spłacić
    > zobowiązanie wcześniej to musi się prawie prosić u pracownika banku,
    > który łaskawie wyrazi zgodę lub nie (pewnie zależy to od jego humoru)

    Kurcze, ale zes wrazliwy. Nie widze nic ublizajacego w tym ze przez
    pierwsze 5 lat od wziecia kredytu bank skasuje ode mnie 0.5% za
    wczesniejsza splate. Zgodzilem sie na to. Poza tym - o jakiej zgodzie
    zaleznej od pracownika mowisz? Czytaj lepiej umowy, ktore podpisujesz.

  • 3. Data: 2010-05-11 08:53:47
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    badzio <b...@g...com> napisał(a):

    > IMHO wczesniejsza splata bez pisma do banku - nie da sie
    Da się. W Lukasie wysyłam przelew na konto kredytu i jest nadpłata księgowana.
    Co najwyżej muszę poinformować doradcę (e-mailowo) czy chcę skrócić pozostały
    okres kredytowania czy obniżyć raty (mam stałe).

    Ale fakt, że w PKO BP musiałem wysyłać faksem zlecenie pobrania dodatkowych
    środków z konta na nadpłatę.

    Pozdrawiam
    Michał M