    From: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 10000 aliorowych przywilejow - sa chetni do polecenia?
    Date: Fri, 7 May 2010 10:35:35 +0200

    Witam,

    > A jak jest z "wynagrodzeniem"?? Mozna sobie przeslac z innego konta?
    > Powiedzmy 1100zl (bo wiem ze wczesniej za konto glowne uznawalo sie te
    > z 1 przelewem powyzej 1000zl).

    Podczepie sie z pytaniem.
    Czy ktos pytal Aliora w tej sprawie?
    Po czym identyfikuja, ze przelew jest wynagrodzeniem?
    Przeciez nie musza wiedziec kto jest moim pracodawca.
    Czy przelew musi przyjsc z konta firmowego, ZUS-u lub uczelni?
    Czy jesli przyjdzie od innej osoby prywatnej, która moze mnie zatrudniac na
    Umowe zlecenie to tez bedzie wynagrodzenie?

    Pozdrawiam
    Bartnick