  • 1. Data: 2009-02-08 17:55:22
    Temat: 1, 2 i 5 groszy
    Od: "gril" <g...@...pl>

    Jaki jest koszt wyprodukowania tych monet? Można coś obecnie kupić za
    jeden, dwa lub pięć groszy? Jaki jest sens utrzymywania tych groszówek,
    poza debilnymi cenami w stylu 9,99zł? Sam wyrzucam do śmieci resztę 1
    lub 2 groszy

  • 2. Data: 2009-02-08 17:57:45
    Temat: Re: 1, 2 i 5 groszy
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lut, 18:55, "gril" <g...@...pl> wrote:
> [...]
    > jeden, dwa lub pięć groszy? Jaki jest sens utrzymywania tych groszówek,
    > poza debilnymi cenami w stylu 9,99zł? Sam wyrzucam do śmieci resztę 1

    Wyrzucasz "do smieci" doslownie?

  • 3. Data: 2009-02-08 18:32:32
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "gril" <g...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeden, dwa lub pięć groszy? Jaki jest sens utrzymywania tych groszówek,
    > poza debilnymi cenami w stylu 9,99zł? Sam wyrzucam do śmieci resztę 1 lub

    Nieważne jaki jest koszt.
    Pieniądz nabiera wartosci "1grosz" tyle razy ile razy jest nim dokonywana
    płatość.
    Dla monet to są tysiące razy.

    Sławek

  • 4. Data: 2009-02-08 18:32:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gril" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > poza debilnymi cenami w stylu 9,99zł? Sam wyrzucam do śmieci resztę 1 lub
    > 2 groszy

    No coz - moze gdy kiedys bedziesz grzebal w smieciach, by znalezc tam
    wyrzucony przez kogos chocby i grosz, docenisz wartosc pieniadza.
    Fortuna kolem sie toczy, kto nie szanuje grosza, nie bedzie umial uszanowac
    i miliona.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-08 18:38:52
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    BK wrote:

    > Wyrzucasz "do smieci" doslownie?

    Niszczenie pieniedzy to przestepstwo.

  • 6. Data: 2009-02-08 18:47:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lut, 19:38, Niepoprawny <n...@n...net> wrote:

    > Niszczenie pieniedzy to przestepstwo.

    A ja nawet nie mowie o kwestiach prawnych tylko jakis elementarnych
    ludzkich odruchach. Mi "klepaki" tez wadza w portfelu i kieszeni, to
    sobie zakupilem skarbonke. Przez rok zbiera sie calkiem pokazna sumka,
    ktora oddaje - ostatnio na WOSP.

  • 7. Data: 2009-02-08 19:47:06
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 08 Feb 2009 19:38:52 +0100, Niepoprawny <n...@n...net>
    wrote:

    >Niszczenie pieniedzy to przestepstwo.

    Od kiedy to monety się rozpadają z powodu wyrzucenia?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 8. Data: 2009-02-08 20:22:21
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 8 Feb 2009 18:55:22 +0100, "gril" <g...@...pl> wrote:

> [...]
    >jeden, dwa lub pięć groszy? Jaki jest sens utrzymywania tych groszówek,
    >poza debilnymi cenami w stylu 9,99zł? Sam wyrzucam do śmieci resztę 1

    Musisz być z siebie bardzo dumny.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2009-02-08 20:32:35
    Od: Pan Papkin <p...@z...pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > Musisz być z siebie bardzo dumny.

    Myślę że możemy się dogadać, zamiast wywalać grosze do śmieci i potem
    jeszcze płacić za wywózkę, zbieraj je do słoika. Jak uzbierasz pełen
    słoik daj tu znać a my już te grosze od ciebie odbierzemy (oczywiście na
    nasz koszt)
    miłego dnia
    PP

  • 10. Data: 2009-02-08 21:16:14
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    ale rozmowa poszła chyba nie w tym kierunku

    grilowi pewnie chodzilo o to i z mojego doświadczenia tez wiem że będąc np.
    w Szwecji czy Danii reszty po prostu czasem nie wydają choć monety groszowe
    ichnie są. Jakże bylo zdziwienie kasjerki gdy upomniałem sie w danii o
    resztę jakieś tam końcówki groszy - po prostu nie zaprzątają sobie tym głowy

    w polsce wg mnie powinno byc tak samo a jak juz euro będzie to w ogóle...