  • 1. Data: 2009-02-08 14:42:28
    Temat: kredyt samochodowy a wniosek o kredyt hipoteczny - jak wpisac raty
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    Witam,

    Moze ktos doradzi,

    Wypelniam wniosek o kredyt hipoteczny i mam problem z wpisaniem kwoty splaty
    kredytu samochodowego.

    Umowa kredytowa jest podpisana na 4 osoby (ja, zona i moi rodzice)
    wlascicielami samochodu jestem ja i moja mama (wg dowodu osobistego).

    Czy wpisujac w ruvryki typu "Posiadam zobowiązania z tytułu kredytu " wpisac
    kwote raty podzielona na 4 (czyli np. 500/4 = 125)
    Zona (bo z nia wystepuje o kredyt hipoteczny) wpisuje tez 125 zł

    Czy tez kazde z nas ma wpisac 500 zł (co znacznie zmniejszy nasza zdolnosc)

    Jak to rozwiazac?

    martels

  • 2. Data: 2009-02-08 17:15:00
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    mborow pisze:
    > Witam,
    > Jak to rozwiazac?
    zależy do danego banku...

  • 3. Data: 2009-02-08 17:51:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy tez kazde z nas ma wpisac 500 zł (co znacznie zmniejszy nasza zdolnosc)

    wpisz 500 zł a jak masz wątpliwości to zapytaj jeszcze doradcę w banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS