  • 1. Data: 2009-02-08 15:03:48
    Temat: system platnosci z gwarancja?
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Witam,

    Czy jest jakis system platnosci ktory gwarantuje ochrone kupujacego jak
    system POK w allegro tylko ze dla sklepow internetowych?

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-02-08 15:09:36
    Temat: Re: system platnosci z gwarancja?
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal w wiadomosci

    > Czy jest jakis system platnosci ktory gwarantuje ochrone kupujacego jak
    > system POK w allegro tylko ze dla sklepow internetowych?

    I kto mialby to gwarantowac? Sklep sam sobie? ;-)

    Natomiast ostatnio obilo mi sie o uszy, ze kupujac jakas rzecz i placac
    przez DotPay, mozna zakupic dodatkowa gwarancje. Regulamin:
    https://ssl.dotpay.pl/files/dotpay_regulamin_uslugi_
    gwarancja_pl.pdf

  • 3. Data: 2009-02-08 15:27:16
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Niepoprawny wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakis system platnosci ktory gwarantuje ochrone kupujacego jak
    > system POK w allegro tylko ze dla sklepow internetowych?
    >
    > Pozdr

    IMO najlepiej starać się płacić kartą (niestety większość sklepów
    przyjmuje przelewy tylko) - wówczas w razie nie wywiązania się z
    transakcji robimy chargeback

    P.

  • 4. Data: 2009-02-08 16:32:39
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Niepoprawny" <n...@n...net> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakis system platnosci ktory gwarantuje ochrone kupujacego jak
    > system POK w allegro tylko ze dla sklepow internetowych?
    >
    > Pozdr

    ZTCP, Visa/MC udzielaja gwarancji transakcji - jezeli towar jest trefny lub
    uszkodzony, a sprzedawca wymiguje sie od odpowiedzialnosci, mozna reklamowac
    u Visy/MC, ponoc zwracaja pieniadze.

    k.

  • 5. Data: 2009-02-08 17:52:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > lub uszkodzony, a sprzedawca wymiguje sie od odpowiedzialnosci, mozna
    > reklamowac u Visy/MC, ponoc zwracaja pieniadze.

    ponoć...ktoś to testował na sobie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-02-08 19:29:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > ponoć...ktoś to testował na sobie?

    Ja kiedys skladalem reklamacje do banku ze wzgledu na nie przeslanie towaru
    przez sklep (WP.PL). Bank (Kradyt Bank) zwrocil mi pieniadze. Fakt, ze
    czekalem na to 6 m-cy.
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/0
    c2c2a74cfbc6a19?dmode=source&output=gplain

    MK