  • 31. Data: 2020-09-07 00:10:21
    Temat: Re: zmniejszyc limit KK
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 06 Sep 2020 22:55:01 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:
    > A skąd ta pewność? Wystarczy * ODMOWA * i tyle :-)
    > Bank musi mieć kasę żeby uregulować saldo rozliczeń karcianych.

    Juz nie zliczę ile razy było na grupie tłumaczone (i z czego to
    wynika), że salda nie musi być by transakcje kartą bank przyjął.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2020-09-07 00:30:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Juz nie zliczę ile razy było na grupie tłumaczone (i z czego to
    > wynika), że salda nie musi być by transakcje kartą bank przyjął.

    Pomyśl chwilę o jakim saldzie mogłem pisać.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 33. Data: 2020-09-08 20:27:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f555244$1$17355$6...@n...neostrada.pl

    > Postscriptum: Znalazłem fak_turę na Fujitsu-Siemensa

    NIP sprze_dawcy: 966 182 95 10
    nazwa sprze_dawcy: odd-i.pl sc.

    > 12 sierpnia 2008 r. -- czyli ponad 12 lat temu...

    > WXP na F-S nadal jest, ale używam go raczej rzadko...

    Właśnie teraz, bo był mi potrzebny OE...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 34. Data: 2020-09-09 20:19:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f555244$1$17355$6...@n...neostrada.pl

    > Postscriptum: Znalazłem fak_turę na Fujitsu-Siemensa, wg której kupiłem ów laptop
    > 12 sierpnia 2008 r. -- czyli ponad 12 lat temu... Laptop nadal
    > sprawuje się DOS_konale?... Nie... Nie DOS, ale 64W10 i nie konalnie, lecz
    > całkiem witalnie... 64W10 tylko w niektóre ;) dni przeżywa więcej niż dwie
    > aktualizację... Acer nie wykazuje w ogóle lagowania a 64W10 startuje tam

    Nosił wilk razy kilka?... Dziś było nieco więcej: [byle?]jakości 4,
    definicji 3, inne 2 -- razem 9 aktualizacji 09 września 2020 r.
    Rzecz jasna nie na obu laptopach naraz, ale na jednym...
    Na Acerze. Zapewne na F-S czeka mnie dziś to samo...
    Rzecz jasna nie wliczałbym aktualizacji niepomyślnych...
    (policzyłem same pomyślne -- 9 aktualizacji jednego dnia)

    > zdecydowanie krócej niż w 1 minutę (ale z szybkiego ;) startu)

    Z SSHD -- z hybrydy. Chciałem poczekać do najnowszej aktualizacji
    (chyba z wiosny 2020) aby gotowca wrzucić na SSD, ale jakoś nie
    mogę doczekać się... Nadal mam 1909, choć na F-S od kilku miesięcy
    mam zwiastuny aktualizacji z br... Aby było jasne -- na F-S jest
    64W10 żywcem zerżnięty z Acera -- na Acerze tego zwiastuna nie mam...

    Najwyraźniej hybryda po jakimś czasie naprawdę daje przyspieszenie,
    ale nie po kilu dniach, lecz po kilku miesiącach. ;)

    -=-

    Po co aktualizacja daje setki tysięcy plików wielkich na ~640 bajtów?
    Dla SSD to żadna trudność, ale ŻADEN mechaniczny dysk tego nie uniesie
    bez chwil mrożących nie tylko krew w żyłach... [ponoć nie tyle to mrozi,
    co gotuje krew -- ale nie znam się na krwi aż tak dobrze... wg niektórych
    ludzi ciekłym azotem wypala się brodawki, nie wymraża...] F-S chyba zamrze
    na kilka godzin...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 35. Data: 2020-09-10 00:43:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f591cea$0$31099$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Rzecz jasna nie wliczałbym aktualizacji niepomyślnych...
    > (policzyłem same pomyślne -- 9 aktualizacji jednego dnia)

    Na pamiątkę owych dziewiątek (9 aktualizacji 9 dnia 9 miesiąca)
    skopiowałem partycję. Kopia tegoż 64W10 z tegoż SSHD (ale nie
    z początku -- najpierw są dwie kopie 64W10 po ~58GB) uruchamiała
    się pierwszy raz (na razie nie ma kolejnego razu -- właśnie teraz
    jest ten pierwszy raz) chyba kwadrans...

    Zastanawiałem się nawet nad tym, co mogło pójść źle... Zanim tę
    partycję skopiowałem, dokonałem na niej masy zmian rewolucyjnych,
    więc myślałem, że któraś z tych zmian dała fatalny efekt...

    Tak wygląda hybryda...

    Kolejnej aktualizacji już nie było 09 września...

    -=-

    Na razie kopie 64W10 zajmują 58GB, ale stale coś wywalam, przez co
    potrzebuje teraz tylko 30GB i zamierzam to jeszcze mocniej okroić.
    Pewnego dnia być może 64W10 zmieści się spokojnie na małym/tanim
    RAMdysku -- ilość zajmowanego miejsca spadnie, ceny RAMek spadną...
    Wtedy 64W10 będzie naprawdę szybki?...

    Bywa tak, że mam piknięcia na wszystkim: CPU, RAMdysku, SSD, SSHD,
    HDD... Bardzo krótkie, ale mam. Być może do szybkiej pracy potrzeba
    będzie pełnego CPU (ten ma tylko 2 linie PCIe do SSD) i więcej herców?...

    Można spokojnie wywalić 3/4 64W10? -- zapewne tak, ale na razie jestem ostrożny.

    --