  • 1. Data: 2020-08-24 19:09:29
    Temat: [mBank] logowanie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Od dziś (24.08) już nie pyta o "urządzenia zaufane/jednorazowy dostęp"
    przy logowaniu tylko od razu daje dostęp jednorazowy potwierdzany
    sms-em. Po robotach u nich w weekend? A może tylko u mnie?

  • 2. Data: 2020-08-24 19:25:15
    Temat: Re: [mBank] logowanie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> writes:

    > Od dziś (24.08) już nie pyta o "urządzenia zaufane/jednorazowy dostęp"
    > przy logowaniu tylko od razu daje dostęp jednorazowy potwierdzany
    > sms-em. Po robotach u nich w weekend? A może tylko u mnie?

    Może masz już 10 urządzeń zaufanych i wie, że kolejnego nie dopisze?
    KJ

  • 3. Data: 2020-08-24 19:30:50
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Może masz już 10 urządzeń zaufanych i wie, że kolejnego nie dopisze?

    Jedno

  • 4. Data: 2020-08-24 19:32:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Może masz już 10 urządzeń zaufanych i wie, że kolejnego nie dopisze?
    > KJ

    Poprawka: u mnie też nie pyta czy dodać do zaufanych.
    KJ

  • 5. Data: 2020-08-24 20:32:35
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Poprawka: u mnie też nie pyta czy dodać do zaufanych.

    Ale daje dostęp jednorazowy czy, tak jak przed niedzielą, logujesz się
    bez sms-a?

  • 6. Data: 2020-08-24 20:40:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> writes:

    > Ale daje dostęp jednorazowy czy, tak jak przed niedzielą, logujesz się
    > bez sms-a?

    Daje dostęp jednorazowy i wymaga SMS.
    KJ

  • 7. Data: 2020-08-25 10:49:30
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Korzystasz może z uBlocka? Widzę, że zauktalizoawała się lista filtrów do tego prace
    serwisowe mBanku i miałem to samo. Zmodyfikowałem jeden filtr w wszystko wróciło do
    normy.

  • 8. Data: 2020-08-25 10:52:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2020 19:08:13 UTC+2 użytkownik Andrzej Kłos napisał:
    > Od dziś (24.08) już nie pyta o "urządzenia zaufane/jednorazowy dostęp"
    > przy logowaniu tylko od razu daje dostęp jednorazowy potwierdzany
    > sms-em. Po robotach u nich w weekend? A może tylko u mnie?

    O, a u mnie jeszcze ciekawiej przy sprawdzaniu - pierwsze logowanie, z użyciem strony
    otwartej jeszcze przed weekendem, po staremu - pytanie o ew. "zaufywanie" lub dostęp
    jednokrotny.
    Po wylogowaniu i ponownym przejściu do strony logowania - od razu pytanie o SMSa dla
    dostępu jednorazowego.
    Wystarczy mieć kopię starej strony logowania i pewnie (nie wiem, bo ta przeglądarka
    nie jest zaufana, banki działają w trybie prywatnym) można logować się "zaufanie",
    czyli bez SMS - czyli jak to w mBąku ;>
    Ciekawe swoją drogą, czy coś im się pochrzaniło z zaufanymi (czy może był jakiś atak)
    czy też coś "poprawili"?

  • 9. Data: 2020-08-25 10:55:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2020 10:49:32 UTC+2 użytkownik zaqu napisał:
    > Korzystasz może z uBlocka? Widzę, że zauktalizoawała się lista filtrów do tego
    prace serwisowe mBanku i miałem to samo. Zmodyfikowałem jeden filtr w wszystko
    wróciło do normy.

    Rzeczywiście - ja co prawda korzystam z nanoadblockera, ale widać filtry te same - po
    wyłączeniu dla online.mbank.pl wróciło pytanie o "zaufywanie".

  • 10. Data: 2020-08-25 13:27:28
    Od: stejaz <s...@g...com>

    wtorek, 25 sierpnia 2020 o 10:52:15 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    czyli bez SMS - czyli jak to w mBąku ;>
    > Ciekawe swoją drogą, czy coś im się pochrzaniło z zaufanymi (czy może był jakiś

    jak się nie ma FB...

    https://businessinsider.com.pl/finanse/klienci-mbank
    u-z-dostepm-do-cudzych-rachunkow/tlf2s5w