  • 1. Data: 2020-09-04 13:03:25
    Temat: zmniejszyc limit KK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    mbank przyslal info, że moge zmniejszyc limit KK.

    O co tu chodzi - wczesniej wszyscy zachecali do powiekszania.

    Jakies dziwne wskazniki w bankach liczą i teraz wychodzi im za duzo ?

    Czy przeoczylem jakaś zmiane, i ten limit bedzie platny ... "a
    przeciez informalismy, ze moze pan zmniejszyc".

    J.

  • 2. Data: 2020-09-04 13:40:45
    Temat: Re: zmniejszyc limit KK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 4 września 2020 13:03:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Czy przeoczylem jakaś zmiane, i ten limit bedzie platny ... "a
    > przeciez informalismy, ze moze pan zmniejszyc".

    W mBąku płatne jest powiększenie limitu.
    Mogą więc upiec dwie pieczenie - zmniejszą klientowi, który nie wykorzystuje, przez
    co będzie mniejszy koszt - a jak zacznie wykorzystywać, to może znów chcieć podnieść,
    i wtedy się go za to skasuje ;>

  • 3. Data: 2020-09-04 14:16:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
> [...]

    >Mogą więc upiec dwie pieczenie - zmniejszą klientowi, który nie
    >wykorzystuje, przez co będzie mniejszy koszt

    Tego nie rozumiem - jesli klient swojego limitu i tak nie
    wykorzystuje, to przeciez nadmiarowa czesc nie stanowi dla banku
    kosztu ... chyba nie ...

    >- a jak zacznie wykorzystywać, to może znów chcieć podnieść, i wtedy
    >się go za to skasuje ;>

    A to owszem :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-09-04 14:20:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Albo bank mądrzeje i świadomym klientom proponuje zmniejszenie kwoty
    wciskanej pożyczki?
    Kto wie. Może następnym krokiem będzie: "Zlikwidujemy Panu kartę
    kredytową" To ma same wady w XXI wieku ;-)

  • 5. Data: 2020-09-04 15:24:30
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 04.09.2020 o 14:20, _Master_ pisze:
    > Albo bank mądrzeje i świadomym klientom proponuje zmniejszenie kwoty
    > wciskanej pożyczki?
    > Kto wie. Może następnym krokiem będzie: "Zlikwidujemy Panu kartę
    > kredytową" To ma same wady w XXI wieku ;-)

    skoro nie ubiegasz się o jakiś kredyt (wyższy limit = mniejsza zdolność)
    to możesz tę wiadomość zignorować,

    no chyba, że informują iż taka możliwość istnieje

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 6. Data: 2020-09-04 16:40:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Albo bank mądrzeje i świadomym klientom proponuje zmniejszenie kwoty
    >wciskanej pożyczki?

    Swiadomy klient jej nie naduzywa, wiec mu nie przeszkadza.
    A moze nawet jest dobrze dobrana.

    Ale bank mądrzeje ? A co sie stalo, bo skoro wczesniej namawial
    odwrotnie ... to czemu przestal głupiec ?

    >Kto wie. Może następnym krokiem będzie: "Zlikwidujemy Panu kartę
    >kredytową" To ma same wady w XXI wieku ;-)

    Ja tam widze raczej zalety :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-09-04 17:06:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Symptomatyczne jest że w gronie wypranych mózgów przez lobby bankowe
    jest zdziwienie że limit można zmniejszyć.

    Ale to takie moje zdziwienie Waszym zdziwieniem ;-)

  • 8. Data: 2020-09-04 17:07:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-09-04 o 16:40, J.F. pisze:
    > Ja tam widze raczej zalety

    No właśnie ;-)

  • 9. Data: 2020-09-04 17:56:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > mbank przyslal info, że moge zmniejszyc limit KK.
    >
    > O co tu chodzi - wczesniej wszyscy zachecali do powiekszania.

    Strzelam, że o jakieś wskaźniki zaangażowania/ryzyka.

    Może im wyszło, że jest duża szansa, że za chwilę bedziesz chciał
    wykorzystać limit pod korek a niekoniecznie dasz radę spłacić.

    Kj

  • 10. Data: 2020-09-04 18:02:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Symptomatyczne jest że w gronie wypranych mózgów przez lobby bankowe
    >jest zdziwienie że limit można zmniejszyć.
    >Ale to takie moje zdziwienie Waszym zdziwieniem ;-)

    Nie chodzi o to, ze mozna zmniejszyc, ale o to, ze po latach
    namawiania na zwiekszenie, nagle bank informuje o mozliwosci
    zmniejszenia ... co sie stalo, co sie zmienilo ?

    J.