  • 11. Data: 2022-06-10 02:06:25
    Temat: Re: niepokojące wieści z Polski
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:09940ac0-4f3b-4455-81b5-312e92c44ce6n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A czemu akurat kerfura tak kochasz?

    Miał wszystko, myło i powiło. Kiedyś nawet miał opony.
    Skosiłem tam najlepsze promocje na elektronikę.
    Miał parking pod sobą. Można było pogrzebać w samochodzie.
    Miał klimat.

    > Sprzedany, ale funduszowi, a nie konkurencji, więc może nawet
    > nazwa zostanie.

    Ale będzie restrukturyzacja. Tylko na gorsze.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 12. Data: 2022-06-10 02:12:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Carrefour sprzedany chlip
    > świat schodzi na ratlerki.

    Powtarza się historia -- Wielka Armia Napoleona odchodzi,
    zostawiając nas na pastwę moskwolubnego Auchan...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',q,. https://eneuel.ct8.pl .,;\|/...

  • 13. Data: 2022-06-10 02:16:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4e515aa4-b46d-4a53-baca-2cfc306c1173n@googlegr
    oups.com>

    > Ale jak to "mieszkanie"?
    > 25m^2 (w PL mieszkanie musi mieć minimum tyle)?

    no w bloku, 36 metrów

    > No i to w końcu Londyn.
    > Bo pokój 2600 a kawalerka 7450?
    > Trochę za duża różnica.

    dlaczego? za duża? chyba za mała różnica?

    w PL 4 pokoje po 800zł = 2400zł/mies
    2600 x 4 = 10400zł

  • 14. Data: 2022-06-10 02:30:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:t7sbiu$4ve$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    user Piotr Gałka pisze tak:

    > Wygląda na to, że trafił jej się klient, któremu się wydawało, że
    > u nas też już obowiązuje zakaz nazywania rzeczy po imieniu, a to
    > jeszcze nie. P.G.

    Czarny sen emigranta.
    Za kilka lat słyszysz w radio naczelniczkę z Pacanowa co mówi

    Zarabiam 7 koła netto i to co to jest dzisiaj. Nie mam jak związać
    końca z końcem.

    Ani wracać do Polski ani tu wiecznie siedzieć.

    Nie otake Polskę walczylyśmy.

  • 15. Data: 2022-06-10 07:02:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Jun 2022 20:39:46 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:2plmirtp37f2$.7f909cucuz17$.dlg@40tude.net>

    > licząc po 5.50zł
    > miesięcznie minimalna netto 6946zł
    > najtańsze (nowożytne) mieszkanie 7450zł/mies

    Wynajem, czy rata kredytu?

    > a jakie ceny w Warszawie?

    W Warszawie to nie wiem, ale we Wroclawiu ceny powariowaly.
    10 tys/m.kw, 12, 14. choc gdzies na peryferiach to za 8 sie znajdzie.
    Stan deweloperski, wiec trzeba jeszcze troche doliczyc.

    No i takie 36m2, to wyjdzie powiedzmy 400 tys, wychodzi
    powiedzmy 1100zl/mc splaty kapitalu przez 30 lat ... ale odsetkami
    to raczej 2200.

    A placa minimalna na reke ~2300 - wlasnie jest propozycja, aby
    podniesc do 2600.

    Tylko ... koszta zycia tez są, i to coraz wyzsze, zarabiajac 2300
    zdolnosci kredytowej nie masz pewnie wcale.

    No ale z braku zdolnosci to i mieszkania sie nie sprzedaja.

    W dwie osoby moze by dało radę, ale załóz rodzinę na 36 m2.

    A potem Arabki mowia, ze islam to swietna religia dla kobiet,
    bo kobiety w islamie nie musza pracowac :-)

    J.

  • 16. Data: 2022-06-10 07:40:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > licząc po 5.50zł
    > miesięcznie minimalna netto 6946zł
    > najtańsze (nowożytne) mieszkanie 7450zł/mies

    Prosze bardzo
    https://wydarzenia.interia.pl/mazowieckie/news-kupil
    -apartament-za-23-miliony-to-polski-elon-musk,nId,60
    81939?parametr=zobacz_takze

    23 mln zl.

    Ale ... w Londynie tez pewnie takie znajdziesz :-)

    J.

  • 17. Data: 2022-06-10 17:51:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:18i1vsoa6w69q$.19b03hn6rt8kf.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Wynajem, czy rata kredytu?

    Wynajem malego mieszkania w bloku.
    Wykladziny, lustra, winda, balkon.
    stropy z betonu.

    lub wynajem skrzypiacego domu, 5 pok.
    dykta, decha.

  • 18. Data: 2022-06-10 21:02:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:on8w1eahacz0.15yutiraiqe3p.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

> [...]
    > https://wydarzenia.interia.pl/mazowieckie/news-kupil
    -apartament-za-
    > 23-miliony-to-polski-elon-musk,nId,6081939?parametr=

    tak widziałem

    spekulant, krwiopijca

  • 19. Data: 2022-06-10 21:29:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Jun 2022 20:02:38 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:on8w1eahacz0.15yutiraiqe3p.dlg@40tude.net>

    -apartament-za-
    zobacz_takze

    > tak widziałem
    > spekulant, krwiopijca

    Hm, mam wrazenie, ze to z niego upito :-)

    A poza tym pomysl ilu ludzi utrzymywal, a ilu jeszcze bedzie :-)

    J.

  • 20. Data: 2022-06-23 13:58:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 0...@g...c
    om

    : A czemu akurat kerfura tak kochasz?

    Kogo kochasz i dlaczego Carrefoura?

    Dlatego kocham Carrefoura, bo na parkingu
    Carrefoura znajduję miejsce do parkowania. :)

    http://www.eneuel.ct8.pl/zdrowie/Karta/143.jpg
    http://eneuel.w.duna.pl/error/472.jpg <-- specjalnie
    pod ten post, 10 czerwca br. nieobrobiona fotka z RN9p

    --
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,: o ; eneuel@@gmail.com '.^_'