  • Data: 2021-09-12 11:30:04
    Temat: lichwa szuka łosi
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzwonią tylko na polski numer z ofertami dla plebsu
    np pomocy przy spłacie długów albo z mega super pożyczkami
    5 tys zł na 3 lata.

    Eksportuja mi tu przez VPN syf od którego uciekłem.
    5 tys zł to ja zarabiam w 2 tygodnie czasem w 10 dni
    Przez 6 lat zarobiłem więcej niż u Januszy byznesu
    przez całe życie w Polsce.

    Jak można to tolerować. Partia "prawa" i "sprawiedliwości".
    Koło big Bena Angole postawili wielkie tablice w róznych językach
    nie daj się oszukać oszustom w trzy kubki. Można można.

    Kto mieszkał w Polsce w cyrku się nie śmieje.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza