  • Data: 2021-09-16 10:19:05
    Temat: Re: lichwa szuka łosi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 16 września 2021 o 07:10:03 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > widziałem kilka takich akcji i to nigdy nie miało nic wspolnego z
    > nadazaniem.
    > To zawsze była w ktoryms momencie przemoc polegajaca na tłoku,
    > przepychaniu, sugestii ze idzie policja i chwilowym odwróceniu uwagi.

    Cóż, co poradzić, po prostu nie mieliście szczęścia i widzieliście tylko oszustów -
    którzy często naciągali innych oszustów (dających się np. nabrać na numer z zagiętym
    rogiem i podmienieniem karty z zagiętym rogiem - przyznam, że rewela :).
    Ale ja widziałem prawdziwego Mistrza - na miarę Franka Dolasa.
    Z nim naprawdę szansa była 1/3 - nawet ten wysoki chudy by tak miał.
    Więc jeszcze gorzej niż w ruletce (gdzie i tak się przygrywa przez twórcze
    wykorzystanie faktu, że wciąż są spory, czy zero jest parzyste czy nieparzyste - a
    już majstersztykiem jest podwójne zero ;) - swoją drogą zawsze się zastanawiałem,
    skąd wiadomo, kto postawił którą kupkę żetonów - czyżby krupier był aż tak wyćwiczony
    (hmm, zdarzają się takie cuda, w czasach szału budowlanego w 2007 bodajże odbierałem
    zamówienie z castoramy, nieopatrznie wybraliśmy się tam w sobotę rano - dziki tłum
    ludzi - a jak potem przyszedł kryzys to było tak puściutko - gostek nam wywiózł to
    zamówienie na dwóch paletach pod kasę z bramą, cudem znaleźliśmy innego z
    paleciakiem, który nam tą jedną paletę pod busa podwiózł, wracam, a ochroniarz do
    mnie "pan to ma jeszcze wannę?" - zamurowało mnie).