  • Data: 2021-09-12 17:07:23
    Temat: Re: lichwa szuka łosi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 12 września 2021 o 15:39:22 UTC+2 cef napisał(a):

> [...]
    tacy goście w kraciastych marynarkach i kaszkietach i robili grę w 3 karty.
    Niesamowici byli, bez szans trafić, 1/3 że losowo zgadniesz...

    > E tam, kiedyś w latach osiemdziesiątych pracowałem jako ustawiacz
    > na giełdzie samochodowej i miałem okazję przyjrzeć się bliżej temu
    > karcianemu biznesowi. Tam nic nie odbywało się losowo.
    > Mogłem zagrać zawsze na 100% ale przekonano mnie żebym tego nie robił ;-)

    O, a czym zajmował się taki "ustawiacz"?
    I jak to było z tymi kartami?
    Wiadomo, że losowo nie jest, ale ci goście tak te karty przekładali że szans nie było
    nadążyć (oczywiście tam nie rżneli na kasę tylko pokazywali dzieciakom dawny folklor
    i rozdawali przypinki).
    Więc co, trzeba wiedzieć, gdzie patrzeć, czy te ruchy mieli tak wytrenowane, ale
    niezmienne, wiec np. przy starcie "jednej czarnej" ze środka zawsze było wiadomo, że
    skończy np. z lewej?

    Pamiętam taka scenę, czy to z Różyca czy może ze Stadionu, jak grali w te 3 kubki i
    ktoś za dobrze zgadywał i zaczynała się niezła awanturka ;>