  • 1. Data: 2007-11-27 15:59:19
    Temat: citi KK dodatkowa dla siebie?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy udalo się komuś otrzymać kartę dodatkową do KK Citi dla samego siebie?
    Wydaje mi się, że ktoś tu o tym pisał, a na CityPhone mówią mi, że się
    nie da. Nie mogę teraz odnaleźć wątku...

    a.

  • 2. Data: 2007-11-27 16:46:30
    Temat: Re: citi KK dodatkowa dla siebie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 16:59, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Czy udalo się komuś otrzymać kartę dodatkową do KK Citi dla samego siebie?
    > Wydaje mi się, że ktoś tu o tym pisał, a na CityPhone mówią mi, że się
    > nie da. Nie mogę teraz odnaleźć wątku...

    Maja wydawane inne, dodatkowe KK glowne z wlasnym limitem.
    Dodatkowej na siebie nie daja.
    Szkoda, bo przydalaby sie karta dodatkowa z limitem kilkaset zl, do
    noszonia bez obaw.

  • 3. Data: 2007-11-27 18:02:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 27 Nov 2007 08:46:30 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > Maja wydawane inne, dodatkowe KK glowne z wlasnym limitem.
    > Dodatkowej na siebie nie daja.
    > Szkoda, bo przydalaby sie karta dodatkowa z limitem kilkaset zl, do
    > noszonia bez obaw.

    Czyli gdy np. ojciec i syn noszą to samo imię (oraz oczywiście nazwisko) to
    Citi nie wyrobi ojcu karty dodatkowej dla syna?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2007-11-27 18:19:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Szkoda, bo przydalaby sie karta dodatkowa z limitem kilkaset zl, do
    > noszonia bez obaw.

    A jakie masz obawy noszac KK... ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-11-27 18:20:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):
    > A co miałoby to dać? Pytam zupełnie poważnie.

    Rozne karty partnerskie ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-11-27 18:21:09
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 08:46:30 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Szkoda, bo przydalaby sie karta dodatkowa z limitem kilkaset zl, do
    > noszonia bez obaw.

    A co miałoby to dać? Pytam zupełnie poważnie.

    AK

  • 7. Data: 2007-11-27 18:42:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wemif napisał(a):
    > Pytanie nie do mnie, ale mi by sie przydala, bo:
    > Dzisiaj zgubie karte, a jutro rano musze zrobic zakupy. Do jutra, Citi
    > nie da rady przyslac mi nowej karty. Nie zrobie zakupow. A dodatkowa
    > lezaca w domu bylaby w sam raz.

    To nie lepiej miec jakas dodatkowa karte w innym banku ? :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-11-27 18:47:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

  • 9. Data: 2007-11-27 18:48:59
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Czyli gdy np. ojciec i syn noszą to samo imię (oraz oczywiście nazwisko) to
    > Citi nie wyrobi ojcu karty dodatkowej dla syna?

    Nie. Innej osobie (inny pesel) nie ma problemu. Imie i nazwisko nie ma
    znaczenia.

    a.

  • 10. Data: 2007-11-27 19:25:19
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 19:20:41 +0100, Mithos napisał(a):

    > Rozne karty partnerskie ?

    "Szkoda, bo przydalaby sie karta dodatkowa z limitem kilkaset zl, do
    noszonia bez obaw."

    Jaki jest związek między tym, co napisałeś, a tezą krzysztofasf?

    AK