  • 1. Data: 2007-11-27 11:18:54
    Temat: mbank i reklamacja
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Złożyłem 12 października reklamację, do dnia dzisiejszego ani widu, ani
    słychu po odpowiedzi... Minęło już grubo ponad 30 dni, nie dostałem
    żadnego pisemnego potwierdzenia reklamacji (reklamacja była złożona
    przez tel.), nie dostałem też informacji o przedłużającym sie czasie na
    rozpatrzenie reklamacji.
    W przypadku firm telekomunikacyjnych nie udzielenie odpowiedzi w ciągu
    30 dni powoduje uznanie reklamacji na korzyść klienta. jak jest w
    przypadku banków?

  • 2. Data: 2007-11-27 12:24:01
    Temat: Re: mbank i reklamacja
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > żadnego pisemnego potwierdzenia reklamacji (reklamacja była złożona
    > przez tel.), nie dostałem też informacji o przedłużającym sie czasie na

    Numer reklamacji znasz i czy reklamacja faktycznie dotyczy usług
    bankowych?

    > W przypadku firm telekomunikacyjnych nie udzielenie odpowiedzi w ciągu
    > 30 dni powoduje uznanie reklamacji na korzyść klienta. jak jest w
    > przypadku banków?

    Artykuł 106 ustawy "Prawo telekomunikacyjne ma się nijak do banków, a w
    innych obowiązujących przepisach prawa banki są z nich wyłączone lub tryb
    reklamacyjny jest potraktowany tak, jakby go nie było zostawiając te
    kwestie bankom i ich regulaminom.

  • 3. Data: 2007-11-27 13:32:54
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Numer reklamacji znasz i czy reklamacja faktycznie dotyczy usług bankowych?

    Znam, i jak najbardziej dotyczy usług bankowych.

    OK, dziekuje

  • 4. Data: 2007-11-27 18:04:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 27 Nov 2007 12:18:54 +0100, gollum wrote:

> [...]
    > żadnego pisemnego potwierdzenia reklamacji (reklamacja była złożona
    > przez tel.), nie dostałem też informacji o przedłużającym sie czasie na

    Moja reklamacja była rozpatrywana przez mBank 4 miesiące. W międzyczasie
    nie dostałem od banku żadnej informacji na temat przyczyn takiego stanu
    (mimo, iż według regulaminu mają obowiązek poinformować o tym). Oczywiście
    na mLinii nie da się niczego załatwić.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki