  • 1. Data: 2007-11-27 10:47:11
    Temat: Kredyt-auto nowe ale za granicami Polski, jak i gdzie?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Gdzie szukać możliwości skredytowania auta, które kupuje bezpośrednio u
    dealera za granicą Polski-konkretnie na Litwie?
    Ze względów podatkowych auto muszę kupić bezpośrednio;
    Dealer Lita-moja firma
    Dealer wystawia fakturę, jednak jeszcze żadna z instytucji, z którą do
    tej pory rozmawiałem nie chce wysłać pieniędzy w ramach kredytu za
    granicę jeśli przedstawię fakturę i udokumentuję wpłatę własną nawet.
    Wpłacam około 25-30% wartości faktury netto,
    pozostała część faktury kredyt
    pozostałe opłaty transport, ubezpieczenia oraz VAT i akcyza opłacić chcę
    z środków własnych, w sumie więc chce pożyczyć około 50-55% wartości auta.
    Może jest możliwe na tych warunkach jakieś refinansowanie-wykładam całą
    kasę sam,a po rejestracji auta bank udziela mi kredytu w wartości
    powiedzmy 60% auta?
    --
    Bartek czyli Alien
    barek ( a ) plusnet kropka pl