  • 1. Data: 2007-11-27 12:36:56
    Temat: PKO BP a dostep przez internet ?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    znajoma ma konto (pewnie jakis standardowy ror) w pko bp,
    ale chcialby moc sprawdzac saldo przez internet;

    da rade jakos uzyskac dostep przez internet do salda i hisorii konta,
    czy musi zamknac tam konto i otworzyc w inteligo?

  • 2. Data: 2007-11-27 13:02:48
    Temat: Re: PKO BP a dostep przez internet ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 13:36, "Q" <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > da rade jakos uzyskac dostep przez internet do salda i hisorii konta,
    > czy musi zamknac tam konto i otworzyc w inteligo?

    jest za dodatkowa oplata - wystarczy przejzec cennik do superkonta na
    ich stronach.

  • 3. Data: 2007-11-27 19:51:52
    Od: "SP1EGN" <r...@k...onet.pl>

    Q w wiadomości news:fih3h5$cpn$1@nemesis.news.tpi.pl raczył(a) napisać:
    > da rade jakos uzyskac dostep przez internet do salda i hisorii konta,
    > czy musi zamknac tam konto i otworzyc w inteligo?
    Da rade.
    Usluga nazywa sie PKO Inteligo (nie mylic z kontem inteligo) i kosztuje chyba
    2zl/miesiac.
    Zobacz tutaj - jest demo:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=demopkoint/zone=-1/
    section=pkointeligo

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2007-11-28 06:14:29
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "SP1EGN" <r...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Da rade.
    > Usluga nazywa sie PKO Inteligo (nie mylic z kontem inteligo) i kosztuje

    Jeśli już mówimy o kosztach to operacje (np. przelewy) zlecane tą drogą są
    tańsze niż tradycyjną więc te 2zł moze sie szybko zwrócić

    Slawek

  • 5. Data: 2007-11-28 14:40:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jeśli już mówimy o kosztach to operacje (np. przelewy) zlecane tą drogą są
    > tańsze niż tradycyjną więc te 2zł moze sie szybko zwrócić

    to juz chyba lepiej je zamknac i przejsc na "standardowe" inteligo ?

  • 6. Data: 2007-11-28 17:53:07
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > to juz chyba lepiej je zamknac i przejsc na "standardowe" inteligo ?

    Ja uwazamn że lepiej, ty widzę też, ale konto jest twojej znajomej i
    to ona decyduje...;-)

    Sławek

  • 7. Data: 2007-11-29 11:41:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja uwazamn że lepiej, ty widzę też, ale konto jest twojej znajomej i to
    > ona decyduje...;-)

    sam posiadam po kilka kont w kilku bankach, m.in. w inteligo :),
    ale niektore osoby sa niereformowalne,
    i nie lubia zmian "no bo po co cos zmienac a 5 zl to nie tak duzo"...
    :)

  • 8. Data: 2007-11-30 13:08:31
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    PKO BP standardowo nie wydaje kart chyba że na osobny wniosek. Jeśli się go
    nie złoży to dostęp do gotówki jest tylko w okienku banku osobiście, albo
    przez przelanie przez internet na inny rachunek i z niego jakoś. Ewentualnie
    można skorzystać ze stosunkowo drogiej usługi "gotówka na adres". Robi się
    przelew na adres firmy która przynosi gotówkę.

  • 9. Data: 2007-11-30 13:15:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lis, 14:08, "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> wrote:
    > PKO BP standardowo nie wydaje kart chyba że na osobny wniosek. Jeśli się go
    > nie złoży to dostęp do gotówki jest tylko w okienku banku osobiście,

    Wiele starszych osob tak korzysta z konta, jednorazowo wyplacajac cala
    rente czy emeryture. Bankomatow sie boja.

> [...]
    > można skorzystać ze stosunkowo drogiej usługi "gotówka na adres". Robi się
    > przelew na adres firmy która przynosi gotówkę.

    Jak ktos potrzebuje dostawy gotowki do domu (zakladam, starsza osoba,
    emerytura, renta) to najlepiej zalozyc jej konto nestor w pocztowym,
    gdzie ma jedna bezplatna dostawe pieniedzy w cenie konta.

  • 10. Data: 2007-11-30 13:36:08
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    A po co komu rachunek w banku jeśli wszystko wypłacają i operują tyko
    gotówką?