  • 1. Data: 2007-11-27 10:15:02
    Temat: mBank - karta
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jaka karta mBanku umożliwia dokonywanie zakupów on-line za granicą (Niemcy)?
    Posiadam tylko podstawową kartę debetową VISA Electron (ta z delfinem)
    do eKonta i nie mogę zrealizować zamówienia na stronie Musik-Schmidt.
    Jaką karte zamówić?

    Pzdr, OMSON
    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.

  • 2. Data: 2007-11-27 10:16:44
    Temat: Re: mBank - karta
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    OMSON <o...@o...pl> wrote:
    > Jaka karta mBanku umożliwia dokonywanie zakupów on-line za granicą (Niemcy)?

    eKarta

    a.

  • 3. Data: 2007-11-27 10:34:16
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka karta mBanku umożliwia dokonywanie zakupów on-line za granicą
    > (Niemcy)?

    zwykłą Visą
    --
    td

  • 4. Data: 2007-11-27 10:55:58
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Wemif pisze:

    > eKarta

    Wydanie 25PLN - już sprawdziłem. Teraz patrzę, bo są 3 opcje: zwykła
    eKarta, eKartaONET i eKartaINTERIA - 2 ostatnie maja jakies bonusy
    jeszcze (zastanawiam sie czy coś mi sie przyda z tego)? Może masz jakieś
    sugestie co do wyboru (o ile sie orientujesz)?

    Thx, OMSON

  • 5. Data: 2007-11-27 10:59:07
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > jeszcze (zastanawiam sie czy coś mi sie przyda z tego)? Może masz
    > jakieś sugestie co do wyboru (o ile sie orientujesz)?

    Wybierz taką, której walutą rozliczeniową jest ta, w której najczęściej i
    za najwięlszą kwotę robisz zakupy..

  • 6. Data: 2007-11-27 11:00:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 11:15:02 +0100, OMSON napisał(a):

> [...]
    > (Niemcy)? Posiadam tylko podstawową kartę debetową VISA Electron (ta z
    > delfinem) do eKonta i nie mogę zrealizować zamówienia na stronie

    Jezeli nie chcesz koniecznie w mbanku to Polbank i jego konto 5% ma karte
    visa electron, ktora mozna placic przez www w wiekszosci przypadkow
    (podobno gdzies sie nie da ale mi to sie jeszcze nie przydazylo) - karta
    i konto sa aktualnie za 0zl i to podobno nie jest promocja.
    Przypatrz sie tez ofercie Allekarty i karty money.pl z BZWBK.
    Jezeli mBank to moze jakas ich kk - visa electron 18zl na rok a Classic
    38 zl na rok.

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-11-27 11:27:25
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > Przypatrz sie tez ofercie Allekarty i karty money.pl z BZWBK.
    > Jezeli mBank to moze jakas ich kk - visa electron 18zl na rok a Classic

    KK VE mBanku też nie można płacić w Internecie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 8. Data: 2007-11-27 11:32:05
    Od: Arek257 <a...@g...com>

> [...]

    > i konto sa aktualnie za 0zl i to podobno nie jest promocja.
    > Przypatrz sie tez ofercie Allekarty i karty money.pl z BZWBK.

    Jest jeszcze karta Visa Electron do konta Inteligo. Umożliwia płacenie
    przez internet (podobno też nie wszędzie). Kosztuje 0,99 zł. miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Arek257