  • 11. Data: 2022-04-08 22:30:43
    Temat: Re: Zwrot kasy na kartę
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.04.08 o 17:09, Pete pisze:

    > (*)AFAIR system kasowy Lidl-a przy zwrocie dobrowolnym ściśle pilnuje
    > karty i podłożenie innej skutkuje odmową.

    To jest własnie info, które w tym konkretnym przypadku może być cenne.
    Dzięki.

  • 12. Data: 2022-04-08 22:32:18
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Nikt nie jest doskonały7. Czy była to ta sama rejestratorka? I czy miała
    > w ręce skierowanie w chwili zapisu, czy pacjent powiedział, ze ma
    > skierowanie, a ona uznała, że skoro ma, to pewnie ma.

    Raczej miała w ręku, bo trzeba było zapisać pacjenta na takie a nie inne
    badanie.

  • 13. Data: 2022-04-08 22:36:10
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.04.08 o 21:32, WAM pisze:

    > 2) Jak mi bardzo zależy na zwrocie na inną kartę/gotówką to mówię
    > "karta którą płaciłem jest już zlikwidowana, umowa z bankiem
    > rozwiązana" i problem znika.

    Karta i rachunek karty chyba tak szybko nie znika, funkcjonuje jako
    zamknięty przez jakiś ustawowy okres.

  • 14. Data: 2022-04-08 23:38:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 8 Apr 2022 22:36:10 +0200, Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>
    wrote:

    >Karta i rachunek karty chyba tak szybko nie znika, funkcjonuje jako
    >zamknięty przez jakiś ustawowy okres.
    Nikt w sklepie o tym nie dyskutował :) Jak chcą żebym jej użył w
    terminalu skoro nie istnieje (pocięta/połamana/zniszczona)?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 15. Data: 2022-04-09 08:29:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-08 o 21:32, WAM pisze:

    > 2) Jak mi bardzo zależy na zwrocie na inną kartę/gotówką to mówię
    > "karta którą płaciłem jest już zlikwidowana, umowa z bankiem
    > rozwiązana" i problem znika.

    Albo pojawia się asekuracja: w takim razie musimy
    ustalić z naszym prawnikiem czy w ogóle zwrot jest możliwy.
    I problem się przesuwa. "Dobry" prawnik to wymyśli, że
    masz założyć to konto/produkt powtórnie. A jeszcze lepszy prawnik
    będzie chciał, żebyś -no nie wiem...

  • 16. Data: 2022-04-09 19:19:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 kwietnia 2022 o 08:29:20 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    > I problem się przesuwa. "Dobry" prawnik to wymyśli, że
    > masz założyć to konto/produkt powtórnie. A jeszcze lepszy prawnik

    Widać WAM zablefował vabank i wygrał ;>
    Ale jeszcze mogą go sprawdzić - teraz nie wolno mu już nigdy w żadnym lidlu zapłacić
    tą kartą, bo wyskoczy na ekranie wielkie: "OSZUKANIEC!" ;>

  • 17. Data: 2022-04-09 21:58:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 9 Apr 2022 08:29:18 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:

    >Albo pojawia się asekuracja: w takim razie musimy
    >ustalić z naszym prawnikiem
    Miałeś taką sytuację czy to tylko teoria?

    >"Dobry" prawnik to wymyśli, że
    >masz założyć to konto/produkt powtórnie.
    Ale karta będzie miała inny numer :D

    WAM

  • 18. Data: 2022-04-09 22:07:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 9 Apr 2022 10:19:46 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >teraz nie wolno mu już nigdy w żadnym lidlu zapłacić tą kartą, bo wyskoczy na
    ekranie wielkie: "OSZUKANIEC!" ;>

    :D :D
    Pisałem o rozwiązaniach praktycznych, sprawdzonych i działających.
    Problem "tej samej karty" wynika zapewne z jakiejś "wewnętrznej
    instrukcji dla sprzedawców" ale rzeczywistość idzie inną drogą. I
    czasem sprzedawcy jest łatwiej zrobić zwrot gotówką a czasem... (tak
    też miałem) "już nacisnęłam że zwrot gotówką, może tak być, to nie
    problem?".

    A jak sprzedawca działa wg instrukcji i nie może zrobić zwrotu na inną
    kartę to jego przełożony sobie poradzi z problemem bo on nie wynikał
    (w znanych mi przypadkach) z blokad oprogramowania.

    BTW: W Lidlu kiedyś złożyłem reklamację na błędne kwoty na paragonie
    przez ogólny formularz na stronie. Brak naliczenia rabatów zauważyłem
    dopiero w domu, znaczy po odejściu od kasy. Zaproponowałem zwrot
    nadpłaty w formie kuponu rabatowego w aplikacji i tak też dostałem. Tu
    oczywiście nie było zwrotu towaru bo towar chciałem zachować ale to
    pokazuje że elastyczne podejście i inna forma rozliczenia też jest
    możliwa, choć oczywiście niekoniecznie leży w możliwościach sprzedawcy
    z niskim stażem pracy.

    WAM

  • 19. Data: 2022-04-10 08:44:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-09 o 21:58, WAM pisze:

    > Miałeś taką sytuację czy to tylko teoria?

    Nie miałem aż tyle zwrotów na kartę, żeby testować takie warianty.
    To wymyślona sytuacja.

    > Ale karta będzie miała inny numer :D

    Nie szedłem tak daleko w wymaganiach.
    No i jak myślisz czyj to będzie problem?

  • 20. Data: 2022-04-10 19:33:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Apr 2022 08:44:50 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:

    >Nie miałem aż tyle zwrotów na kartę, żeby testować takie warianty.
    >To wymyślona sytuacja.
    To przepraszam, bo ja o praktyce pisałem :)

    >No i jak myślisz czyj to będzie problem?
    Jak sklep ma obowiązek zwrotu to nie może robić problemów.
    Jak zwrot jest dobrowolny to być może ma prawo wymagać żebyś stanął na
    głowie albo założył czerwone okulary.

    Z opisywanymi teoriami i dyskusjami z prawnikami się nie spotkałem. W
    praktyce nie miałem problemów ze zwrotami na inną kartę/gotówką. Jeśli
    pracownik pierwszej linii nie mógł/nie umiał tego zrobić to był w
    sklepie ktoś z większą wiedzą lub uprawnieniami. Od ręki, nie za
    tydzień czy za miesiąc.

    WAM