  • 31. Data: 2022-05-11 19:22:49
    Temat: Re: Zwrot kasy na kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" t5g6ll$1gjb$...@g...aioe.org

    > - Millennium 360 pln
    > - Alior 400 pln
    > - Credit Agricole 555 pln + być może polecającemu

    Do 555 głównie (500) w keszbekach 3% za płacenie kartą (chyba
    także plastykiem) + 100 polecającemu, ale nie widzę możliwości
    uskrzydlena kota...

    Edyta jest:
    https://static.credit-agricole.pl/asset/w/a/r/warunk
    i-iv-edycji-programu-polecen_23283.pdf
    ale nie umiem uskrzydlić kota...

    https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/
    program-polecen
    https://www.credit-agricole.pl/404

    -=-

    Citi na kredytówkę podniósł stawkę do 600 na Allegro...
    Kupiłbym dwa HDD (130) i słuchawki (kilka dych) ale na co wydać resztę?...

    -=-

    Tedy Santander nie wysilił się...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 32. Data: 2022-05-11 20:56:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pete" 62505036$0$468$6...@n...neostrada.pl

    > I wystarczy dopasować kartę do tego co na paragonie.

    Próbowałem do_pasować -- bezskutecznie...

    "Eneuel" t5flpe$1u7$...@g...aioe.org

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

    Czy znane są już losy Admirała Makarowa? [rozgotował się? zamienił w spagetti?...]

  • 33. Data: 2022-05-19 11:42:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 11 maja 2022 o 13:28:55 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Alor daje chyba 5% na kredytówkę. Daje czy dawał?

    Pewnie dawał. I oprócz tego zawracał głowę warunkami.
    A że dawał to wiem stąd, że mają tam taki śmieszny trigger - alior nigdy do mnie nie
    dzwoni
    (mimo, że ma zgody, a dzwonią citi, bnp paribas a nawet santander - mBąk nie dzwoni,
    bo wyłączyłem mu wszystkie zgody, nawet te najbardziej ukryte - a inteligo nie dzwoni
    bo nie,
    ale to pewnie dlatego, że nie ma u nich kredytów) oprócz jednej sytuacji - gdy dodam
    sobie konta z kantoru w jakiejś "otwartej bankowości".
    Ostatnio robiłem testy, żeby opierdzielić santandera za to, że można dodawać tam kont
    z kantoru,
    i okazało się, że można w bnp paribas, milku (milek to w ogóle lider, można podobno
    dodawać nawet z citi, inteligo i z getoutu - nigdzie indziej nie widziałem) i w
    mBąku, a w ING można było już dawno temu,
    i po dodaniu zadzwonili - a tak samo zadzwonili, jak kiedyś dodałem w ING.
    No i spytałem pani, czy mają jakieś fajne promocje na KK - i nic nie potrafiła
    zaproponować.

    > Za konto teraz chyba:
    > - Millennium 360 pln
    > - Alior 400 pln
    > - Credit Agricole 555 pln + być może polecającemu

    Ale trzeba się namęczyć.
    Ew. w milku zrobię - teraz są nowe warunki, można nareszcie mieć konto bez karty
    darmowe bez warunków
    (spełnialnych ping-pongiem i do tego generujących "klika" - ale dlaczego nas do tego
    dobrego tak zmuszają,
    trzeba uszczęśliwiać na siłę?) - za to z kartą gorzej, już wymagają 5 pyk/mc.
    I są chyba jedynym bankiem, który ma warunek dla bezpłatności blika...

    > Inne banki też dają...

    Co dają?
    Priority pass?
    Ubezpieczenie podróżne?
    Assistance?

    Które banki, co dają i na jakich warunkach?

    W platynie santandera masz to za darmo bez warunków na rok,
    a potem tylko za 10 pyk/mc - a jak będziesz chciał zamknąć,
    to zwolnią z opłat a nawet dadzą moneyback - testowane.

    Aha, niestety się zgapiłem, bo okazuje się, że ten przelew fastcash
    podpada pod GP - więc mogłem wziąć całego "klika" na 30k i wrzucić
    to na 50 dni do milka na 4,5% - byłoby dodatkowe 150zł
    (no powiedzmy 100zł, bo przez te 2 miesiące nie mógłbym korzystać z moneybacku).

    Więc jak ktoś się zastanawia, to można jeszcze dodatkową premię za nic dostać.

    A jak nie visa to warto zastanowić się nad MC 1-2-3 w santanderze - w ofercie tylko
    do jesieni, a zwroty miłe (ubrania i buty 2%, żarcie 3%).
    Też jest promocja (do 30 czerwca) z darmowym rokiem (wystarczy zapłacić 3 razy) -
    nawet chciałem
    wziąć, żeby zarobić stówkę z fastcash, ale w tej promo niestety
    wymagają braku KK w santanderze przez 3 miesiące przed zamówieniem.