  • 1. Data: 2022-04-09 08:39:45
    Temat: DinersClub się zwija
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wygląda na to, że wypowiadają umowy, i 30 czerwca karty będą
    nieaktwyne.

    KJ

  • 2. Data: 2022-04-09 11:45:32
    Temat: Re: DinersClub się zwija
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.04.2022 o 08:39, Kamil Jońca pisze:

    > Wygląda na to, że wypowiadają umowy, i 30 czerwca karty będą
    > nieaktwyne.

    Diners Club Polska (DCP) realizuje podjętą w grudniu 2021 r.
    strategiczną decyzję właściciela spółki o wycofaniu się z działalności
    na terenie Polski i w 2022 r. stopniowo wygasi świadczenie usług
    płatniczych.

    DCP we współpracy z agentami rozliczeniowymi zapewni, że karty Diners
    Club zagranicznych wydawców będą akceptowane w Polsce do końca września
    2022 r. Jednocześnie Discover(R) Global Network - globalna marka płatności
    obejmująca Diners Club, Discover(R) i PULSE(R) dokłada wszelkich starań we
    współpracy z agentami rozliczeniowymi, aby zapewnić nieprzerwaną
    akceptację i dalszy jej rozwój w Polsce po tej dacie, w terminalach POS,
    bankomatach oraz w Internecie.

    Przykro nam, ale w chwili obecnej nie ma możliwości ubiegania się o
    kartę Diners Club u innego wydawcy w Polsce.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-04-09 20:09:26
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.04.09 o 08:39, Kamil Jońca pisze:

    > Wygląda na to, że wypowiadają umowy, i 30 czerwca karty będą
    > nieaktwyne.

    https://www.dinersclub.pl/karty-prywatne.html
    Czy to było coś w rodzaju VISA i MC ?

  • 4. Data: 2022-04-10 12:08:50
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    sobota, 9 kwietnia 2022 o 20:09:28 UTC+2 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > https://www.dinersclub.pl/karty-prywatne.html
    > Czy to było coś w rodzaju VISA i MC ?

    Tak, choć bardziej adekwatnym odniesieniem byłby pewnie American Express.

  • 5. Data: 2022-04-10 12:44:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-10 o 12:08, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Tak, choć bardziej adekwatnym odniesieniem byłby pewnie American Express.

    Jakie to ma znaczenie?
    Wczoraj płacąc kartą kantoru aliora z zasobów złotówkowych
    na paragonie mam KARTA American Express a na slipie Debit Mastercard.

  • 6. Data: 2022-04-10 13:11:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 10 kwietnia 2022 o 12:44:09 UTC+2 cef napisał(a):

    > Jakie to ma znaczenie?

    Niewielkie, chodzi o pozycjonowanie na rynku, sposób wydawania i udział rynkowy.

  • 7. Data: 2022-04-10 13:59:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > Wczoraj płacąc kartą kantoru aliora z zasobów złotówkowych
    > na paragonie mam KARTA American Express a na slipie Debit Mastercard.

    A jakie znaczenie ma to, co jest napisane na paragonie?
    I dlaczego miało by mieć jakiekolwiek?
    Ja mam paragon z napisem "gotówka", a płaciłem kartą.

    No, może kiedyś jak coś kupowałem dla firmy na fakturę, to pani księgowa mówiła, żeby
    płacić gotówką - bo niby "wcześniej" dostałem gotówkę z kasy, a nie później.
    Teraz tylko muszę dopisać "zapłaciłem prywatną kartą".

  • 8. Data: 2022-04-10 14:00:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > Wczoraj płacąc kartą kantoru aliora z zasobów złotówkowych
    > na paragonie mam KARTA American Express a na slipie Debit Mastercard.

    A, i to visa i MC to coś w rodzaju DC.
    DC to były pierwsze karty uniwersalne.

  • 9. Data: 2022-04-10 14:22:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A jakie znaczenie ma to, co jest napisane na paragonie?
    > I dlaczego miało by mieć jakiekolwiek?
    > Ja mam paragon z napisem "gotówka", a płaciłem kartą.

    Bardziej chodziło mi o sam fakt, że nawet na dokumentach od tej samej
    strony są różne informacje na temat karty, więc jest to informacja
    niezbyt ważna w sensie informacji na kwitku.
    Natomiast ma to znaczenie chyba takie jak podchwycił Marcin.

  • 10. Data: 2022-04-10 17:35:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > DC to były pierwsze karty uniwersalne.
    Czemu były? Są nadal. Oni się z Polski wycofują. Zanim się wycofali i
    tak mało kto o nich słyszał

    --
    Robert Tomasik