  • 21. Data: 2005-09-05 22:11:51
    Temat: Re: Zjednoczone bankomaty - jutrzejsza reklama
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Inna sprawa, ze to "pozegnalna" oferta i kukulcze jajo dla Wlochow, no
    > ale.... ;)

    A coś Ty się tak tego uczepił?;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2005-09-05 22:24:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > A coś Ty się tak tego uczepił?;)

    No a nie jest tak? Wybacz - ale nie wierze, ze nagle im sie zaczela oplacac
    taka promocja :)
    4% na ROR, bankomaty za free, przelewy za free i do tego niskie wymagania co
    do przychodow.

    No juz poza tym dziala i strona:
    http://www.bankomatyzadarmo.pl/

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 23. Data: 2005-09-05 22:24:33
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Glenn <g...@b...pl> w wiadomości
    news:news:dfi93g$kpj$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > To nie może być BPH :-)))

    Poczekaj na koniec promłocki. ;)

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 24. Data: 2005-09-05 22:38:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > No a nie jest tak? Wybacz - ale nie wierze, ze nagle im sie zaczela
    > oplacac taka promocja :)

    Jakby się nie opłacała, to by było za 1.99 a nie za 12.95 ;>

    > 4% na ROR, bankomaty za free, przelewy za free i do tego niskie
    > wymagania co do przychodow.

    Cuda panie, cuda :-))))))))))

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 25. Data: 2005-09-05 22:47:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Jakby się nie opłacała, to by było za 1.99 a nie za 12.95 ;>

    Dobra dobra ;)
    ROA i tak maja slabizna w porownaniu z Pekao - wiec taka oferta przyciagnie
    mase klientow (chociaz ciekawe - czy nie beda sie bali polaczenia).
    Rozwijanie BusinessNeta, Sez@ama i oferty dla detalu i korporacji - ma swoj
    cel.
    Jesli sie okaze, ze jest to super hicior - to jest wieksze
    prawdopodobienstwo, ze zostawia a) system b) ludzi. A o to chodzi.
    Przepychanka ;) Wiadomo, ze malzenstwo juz zaaranzowane i teraz partnerzy
    sie "docieraja". Z jednej strony ustawiony, ale zblazowany kawaler, z
    drugiej panna z perspektywami. Ta ostatnia chce do ostatniego momentu
    pokazac, ze ona tez potrafi i ze nie powinno jej sie od razu do garow
    odsylac ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 26. Data: 2005-09-06 06:11:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2005 19:43:59 +0200, Przemek napisał(a):
    > Dokładnie, Fortis 8PLN/mies. i tez wszystkie bankomaty bez prowizji i
    > wszystkie przelewy przez net.

    Tylko że w Fortisie zamiast systemu bankowości internetowej jest to
    dziwadło, które działa tylko pod windowsami - a nawet tam jest niewygodne
    jak diabli...

    Ciekaw jestem czy przewidują możliwość migracji ze srebrnego sezamka...

    Ja sam pewnie nie przejdę - oprocentowanie 4% jest na lok@cie BPH, a
    dodatkowe 3PLN na miesiąc to mniej więcej tyle samo co jedna wypłata z
    obcego bankomatu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 27. Data: 2005-09-06 06:26:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 05 Sep 2005 22:01:00 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Nie

    Patrzyłem na tabelę opłat - nic nie piszą o kartach... Czy masz na myśli że
    Maestro będzie za darmo, zamiast za 2PLN/mies.? Jeśli tak to już nieźle - bo
    MAX wychodzi wtedy tylko o 1PLN drożej od zwykłego srebrnego sezama...

    Pozdrawiam,

  • 28. Data: 2005-09-06 06:41:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2005 22:25:39 +0200, Glenn napisał(a):
    > Zapewne istniejącą ofertę BOS i Fortisa z tej samej półki i "domniemaną"
    > BePeHahaha

    A co niby dobrego jest w Fortisie? Opłata miesięczna niższa o 5zł, a za to
    nieużywalny system internetowy i szczątkowa ilość oddziałów (a czasami np.
    przydałoby się _wpłacić_ pieniądze)...

    Pozdrawiam,

  • 29. Data: 2005-09-06 06:54:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

> [...]
    > kawaler, z drugiej panna z perspektywami. Ta ostatnia chce do ostatniego
    > momentu pokazac, ze ona tez potrafi i ze nie powinno jej sie od razu do

    Taką pannę z ikrą to ja bym chciał mieć ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 30. Data: 2005-09-06 06:55:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
    > Patrzyłem na tabelę opłat - nic nie piszą o kartach... Czy masz na myśli że
    > Maestro będzie za darmo, zamiast za 2PLN/mies.?

    Będzie opłata roczna.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl