  • 61. Data: 2005-09-07 10:56:26
    Temat: Re: Zjednoczone bankomaty - jutrzejsza reklama
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 6 Sep 2005 17:57:26 +0200, a...@p...onet.pl napisał(a):

    > czyzby nikt nie zajrzal do ich pelnej TOiP? karta jest wazna 2 lata, oplat aza
    > wydanie 29 zl, za wznowienie 29 zl, gotowka za granica o ile pamietam 2,5% min
    > 12, no i zlecenie stale - porazka 1,5 zl za wykonanie

    Jak do tego dodać niemożność przejścia z sezama, "promocyjną" opłatę 50zł
    i fakt że BPH za chwile dorzuci stado "oczywistych" opłat... faktycznie
    szkoda czasu :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 62. Data: 2005-09-07 11:02:35
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze: pytałeś o darmowe konto sezam student, więc o darmowym koncie
    > sezam student odpisałem.
    > Po drugie: nie "muzą", a "muzom"

    Ale to był cały wątek więc miłoby było abyś przeczytał całość a nie wyrwane
    kilka zdań.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 63. Data: 2005-09-07 15:20:56
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > TOiP nie rozróżnie przelewów
    > via Internet czy oddział :)

    Oddział pobiera, internet nie ma takiej funkcjonalności (jeszcze??)

    Darek

  • 64. Data: 2005-09-07 19:12:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Przemek napisał(a):
    > Jasne czytałem i to już jest od dawna, a ja kierowałem pytania apropos nowej
    > kampanii Sezama Student o której pisał Marcin.

    Amra powinien wiedzieć - dostałem takiego RSS'a z PR news.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl