  • 1. Data: 2005-09-05 10:33:59
    Temat: radosne odkrycie przy okazji skladania wniosku o AlleKarte
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Witam.

    Wczoraj zlozylem wniosek, jakies 2h temu mialem telefon z banku. Mam w
    BZWBK lokaty terminowe, a ze zmienilem adres zameldowania maja moj stary
    adres, Lublin, ul. Bieszczadzka, inny niz podany we
    wniosku o AlleKarte, wiec zapraszaja do oddzialu w celu uaktualnienia
    danych osobowych... Fajnie. Tyle, ze ja nigdy nie mieszkalem w Lublinie
    i nie mam zadnych lokat w BZWBK :). Mialem lata temu, owszem, konto
    firmowe. "To ja moze zadzwonie pozniej". Dobrze :). A ja chyba przejde
    sie do oddzialu zmienic dane osobowe i sprawdzic jak tam moje lokaty :).
    Czas chyba z jakiejs zrezygnowac :).

    Czekam z zainteresowaniem na nastepny telefon.

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-09-05 10:39:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Konrad wrote:
> [...]
    > tam moje lokaty :). Czas chyba z jakiejs zrezygnowac :).
    >
    > Czekam z zainteresowaniem na nastepny telefon.

    Oj głupi, głupi :-))) Trzeba było NATYCHMIAST wyrazić chęć zerwania
    wszystkich lokat :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-05 10:52:42
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Glenn napisał(a):

    > Oj głupi, głupi :-))) Trzeba było NATYCHMIAST wyrazić chęć zerwania
    > wszystkich lokat :-)))

    Im dluzej czekam na ten telefon tym bardziej zaluje :)
    Nalezalo wszystko potwierdzic i biec do oddzialu, a daleko nie mam :)

    --
    Konrad

  • 4. Data: 2005-09-05 14:32:08
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Konrad napisał(a):

    > (...)
    > Czekam z zainteresowaniem na nastepny telefon.

    Trwalo to 6h, ale doczekalem sie: "Przepraszam za ta niejasna sytuacje,
    zaszla pomylka, musialem zle wpisac PESEL.". Ciekawe, ciekawe, PESEL
    sprawdzalismy 2x podczas pierwszej rozmowy. No tak czy inaczej zdaje sie
    zegnajcie lokaty :)

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad