  • 1. Data: 2005-09-05 13:16:33
    Temat: Lukas i hipermarkety.
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Czy ktoś może mi pomóc? Czy ktos ma informację od kiedy Lukas wydaje karty
    kredytowe z Hypernovą, Castoramą i Leclerc. Może ktoś wie też ile wydał z nimi
    tych kart? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc!

  • 2. Data: 2005-09-24 00:17:27
    Temat: Re: Lukas i hipermarkety.
    Od: "Piterson" <p...@h...pl>

    "Robert" <r...@o...pl> napisał(a):
> [...]

    > nimi
    > tych kart? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc!

    Takie karty są od dawna w ofercie Lukasa, ale nie tylko te mają, bo jeszcze
    do hipermarketu Real i większej częsci Carrefour.
    http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_plac.asp

    --
    Piterson

  • 3. Data: 2005-09-25 11:28:55
    Od: "Peterka" <p...@o...pl>

    Wydaje od 99 roku, z tego co pamietam pierwsze byly Leclerc.
    Co do ilosci to napisz do ich rzecznika prasowego.

    pozdrawiam,
    Peterka