  • 1. Data: 2005-09-05 11:08:47
    Temat: pytanie o BOS
    Od: MK <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie o ofertę Banku Ochrony Srodowiska.
    Warunki i prowizje znam, ale nie czytalem umowy a ponoc zawiera ona jakies
    niekorzystne zapisy. Wiec pytanie do tych którzy taka umowe dostali co
    jes jest nie tak.

    Ponoc np. trzeba miec zgode Banku BOS jesli chce sie dostac inny kredyt w
    innym banku. czy to oznacza ze jak za 2 lata bede chcial sobie kupic
    lodowke na raty to bede musial isc do banku BOS i prosic o pozwolenie?
    a moze nawet i placic za takie pozwolenie.

    Czy jest to prawda, czy sa jeszcze jakies inne minusy tego banku (oprocz
    szerokiego spread-u oczywiscie)

    Dzieki za wszelki info na temat tego Banku

  • 2. Data: 2005-09-05 11:26:53
    Temat: Re: pytanie o BOS
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "MK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Czy jest to prawda, czy sa jeszcze jakies inne minusy tego banku (oprocz
    > szerokiego spread-u oczywiscie)

    LIBOR 6M wyższy o 0,5% w stosunku do 3M
    długie procedury i mała elastyczność

    pogooglaj archiwum - było w ostatnich 14 dniach

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-09-05 11:46:32
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    MK napisał(a):

> [...]
    > Warunki i prowizje znam, ale nie czytalem umowy a ponoc zawiera ona jakies
    > niekorzystne zapisy. Wiec pytanie do tych którzy taka umowe dostali co

    Wyslalem Ci na priv wzor umowy i regulamin, ktore dostalem z banku.

    --
    Konrad

  • 4. Data: 2005-09-05 18:18:36
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    > LIBOR 6M wyższy o 0,5% w stosunku do 3M

    Libor 3M: 0,76
    Libor 6M: 0,79

    jak wyliczyłeś te 0,5% ?

    > długie procedury i mała elastyczność

    Długie procedury? U mnie to trwało raptem nieco ponad tydzień. Zero
    biurokracji. Co do elastyczności zgoda.

    Wspomniany zapis w umowie równiż miałem, zdążyłem juz spłacić kredyt za
    telewizor 3000 zł i o zgodę nie pytałem.

    AG

  • 5. Data: 2005-09-05 18:48:06
    Od: "plusz" <n...@p...totez.pl>

    Użytkownik "AG" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Libor 3M: 0,76
    > Libor 6M: 0,79
    >
    > jak wyliczyłeś te 0,5% ?

    LIBOR 6M wynosi 0,81

    --
    plusz

  • 6. Data: 2005-09-05 19:45:49
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@p...totez.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AG" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > LIBOR 6M wynosi 0,81

    a to ciekawe, bo na money.pl i bosbank.pl jest jak byk 0,79
    ale nawet 0,81 - 0,76 = 0,5%?

    AG

  • 7. Data: 2005-09-06 06:34:43
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    > a to ciekawe, bo na money.pl i bosbank.pl jest jak byk 0,79
    > ale nawet 0,81 - 0,76 = 0,5%?

    hmmm... :)
    chyba muszę sprawdzić działanie kalkulatora

    potwierdzam - różnica wynosi 0,05% :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )