  • 1. Data: 2005-09-05 15:54:32
    Temat: Dowcipny bankomat
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    Najpierw wydał mi 3 koperty depozytowe zamiast spodziewanej jednej, a potem,
    po wypłaceniu pieniędzy, potwierdzenie miało tak na oko ponad pół metra
    długości!!! Gdzie? - Białogard, Rynek zwany Placem Wolności.

    Grzexs

  • 2. Data: 2005-09-05 17:28:56
    Temat: Re: Dowcipny bankomat
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Najpierw wydał mi 3 koperty depozytowe zamiast spodziewanej jednej, a potem,
    > po wypłaceniu pieniędzy, potwierdzenie miało tak na oko ponad pół metra
    > długości!!!

    Hmmm, wpłacałeś kwotę z taką ilością zer,
    że musiał ją drukować wzdłuż na potwierdzeniu?;-)))

  • 3. Data: 2005-09-06 09:43:23
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>