  • 1. Data: 2005-09-05 15:54:42
    Temat: skup czeku
    Od: "Mr.Jack" <m...@P...org>

    Jakis czas temu przegladajac groups.google w poszukiwaniu informacji gdzie
    mozna zrealizowac czek, doczytalem, ze mozna bankowi dany czek sprzedac,
    zeby nie musiec czekac iles tam tygodni na realizacje. Bylem niedawno w PKO
    i pani w okienku powiedziala, ze to chodzi o Inkaso i ze sie wlasnie czeka
    pare tygodni, bo oni musza czek sprawdzic.

    Nic juz z tego nie rozumiem - dalbym glowe, ze mozna sprzedac czek i wziac
    od razu gotowke. Czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org/

  • 2. Data: 2005-09-05 16:21:50
    Temat: Re: skup czeku
    Od: "Adas" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr.Jack" <m...@P...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nic juz z tego nie rozumiem - dalbym glowe, ze mozna sprzedac czek i wziac
    > od razu gotowke. Czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi?

    można, ale nie wszystkie czeki

  • 3. Data: 2005-09-05 16:30:41
    Od: "Mr.Jack" <m...@P...org>

    Jakos wczesniej, w poscie: dfhrat$9k8$...@n...onet.pl,
    Adas <s...@p...onet.pl> nastukal:
    > można, ale nie wszystkie czeki

    Posiadam czek z Google, wystawiony przez Citibank.

    Niestety Citibank w polsce (czytaj: infolinia) twierdzi, ze nie skupuja
    czekow. Czy ktos wie gdzie moge zielony czek ze znakiem wodnym, z Googla,
    sprzedac w Warszawie?

  • 4. Data: 2005-09-05 21:27:44
    Od: "GRU_Sniper" <g...@w...pl>

    PKO SA jest od czekow

  • 5. Data: 2005-09-08 11:04:01
    Od: "Maxcius" <m...@s...niet>

> [...]
    >
    > Nic juz z tego nie rozumiem - dalbym glowe, ze mozna sprzedac czek i wziac
    > od razu gotowke. Czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi?

    Jezeli masz konto w Pekao S.A. to masz duze szanse ze czek skupia od reki,
    na dyspozycji skupu masz klauzule ze gdyby trasant odmowil realizacji czeku
    to kase potraca za jakis czas z twojego konta.
    Jezeli konta nie masz to raczej wezma pewnie na inkaso.

    Maxcius