  • Data: 2004-05-21 13:23:11
    Temat: Token precz?
    Od: "PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie :-)!
    Kilka watkow [wyzej lub nizej, zaleznie od sortowania ;-)] - w poscie
    "Integrum + hasla jednorazowa" - autor pisze m.in. "(...) Wytłumaczyła, że
    jestem chyba pierwszą osobą aktywującą kolejną kartę (wprowadzono je w
    marcu, wcześniej był tylko token).". Ja rowniez - w ramach "przesiadki" z
    e-PKO na Inteligo - dostalem liste hasel jednorazowych. Nurtuje mnie -
    niezbyt mocno, ale zawsze - pytanie: dlaczego banki odchodza od autoryzacji
    za pomoca tokena?
    Pozdrawiam!!!
    PL