  • Data: 2004-05-21 16:01:10
    Temat: Re: Token precz?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Widziales token BZ WBK? Pewnie mowisz o tokenach typu VW Bank i inne, gdzie
    > caly czas cos wyswietla.

    Z tokenem CIti bylo tak. Najpierw trzeba bylo go wlaczyc. Nastepnie
    podac PIN. Nastepnie wklepac na gumowej klawiaturce to co serwis
    internetowy wyswietlil. A na koniec wpisac w odpowiednie pole w serwisie
    to co wyswietlil token. Liczb do przepisywania bylo chyba 8 albo 10.

    Zabawa na calego. Tokena uzywalo sie czesto, bo praktycznie kazda
    operacja byla nim autoryzowana. Dobrze, ze nie trzeba bylo go uzywac
    przy wylogowywaniu z serwisu. ;-)

    Bartol