  • Data: 2004-05-21 13:34:44
    Temat: Re: Token precz?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PL <p...@p...pl> wrote:
    > jednorazowych. Nurtuje mnie - niezbyt mocno, ale zawsze - pytanie:
    > dlaczego banki odchodza od autoryzacji za pomoca tokena?

    Bo taniej jest wydrukowac karte kodow, ktore w praktyce oferuja rownie
    wysoki poziom zabezpieczen co token (i sa latwiejsze w uzyciu).
    Konta internetowe oplacaja sie przy umasowieniu tych uslug. A ze w Polsce
    ludzie trzymaja tyle kasy na koncie ile trzymaja, a tokeny kupuje sie po
    cenie swiatowej, to...

    Dla rownowagi - w krajach anglosaskich glownyn zabezpieczeniem jest login i
    haslo. O takich rzeczach jak karty koow czy tokeny w ogole nie slyszeli - w
    Anglii dopiero kilkabankow to _testuje_.
    W Australii zaden bank tego nie oferuje.
    W USA juz wieksza roznorodnosc, ale zabezpieczenia w porownaniu z naszymi
    tez sa takie sobie.

    http://www.PRnews.pl