  • 1. Data: 2003-08-20 09:43:46
    Temat: Supermarket rozwija skrzydła
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Aktywa zgromadzone przez ponad 20 tys. Klientów Supermarketu Funduszy
    Inwestycyjnych mBanku przekroczyły 150 mln zł. Dodatkowo oferta
    internetowego SFI już wkrótce zostanie rozszerzona o osiem funduszy CAIB.
    calosc
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3077

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-20 10:17:51
    Temat: Re: Supermarket rozwija skrzydła
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dodatkowo oferta internetowego SFI już wkrótce zostanie
    > rozszerzona o osiem funduszy CAIB.

    I to jest mila wiadomosc - im *wiecej* funduszy w SFI tym
    lepiej. Aczkolwiek nie ukrywam, ze z wiekszym entuzjazmem
    bym przywital w supermarkecie FI prowadzone przez CU, ING
    czy Pioneera.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2003-08-20 18:58:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

> [...]

    > Inwestycyjnych mBanku przekroczyły 150 mln zł. Dodatkowo oferta
    > internetowego SFI już wkrótce zostanie rozszerzona o osiem funduszy

    A ja się wciąż zastanawiam, co leżało u podstaw lipcowego załamania cen
    jednostek TFI.
    Bo raczej nie jest to przypadek, że na przełomie czerwca i lipca banki
    nagle zaczęły przejawiać niespotykaną aktywność w oferowaniu j.u. TFI.
    Pomijając nawet akcję promocyjną mBanku, to pracownicy taki nieruchawych
    banków jak Pekao SA czy PKO BP (też SA) potrafili dzwonić do domu do
    klientów z propozycją zainwestowania w TFI. No i ci, którzy dali się
    namówić, potracili zamiast zarobić.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-08-21 08:05:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:
    > dzwonić do domu do klientów z propozycją zainwestowania w TFI. No i
    > ci, którzy dali się namówić, potracili zamiast zarobić.

    Jak kupili akcyjne to niezle zarobili ;)

  • 5. Data: 2003-08-21 11:12:03
    Od: "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl>

    Maciej \AbrahaM\ Piotrowski <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I to jest mila wiadomosc - im *wiecej* funduszy w SFI tym
    > lepiej. Aczkolwiek nie ukrywam, ze z wiekszym entuzjazmem
    > bym przywital w supermarkecie FI prowadzone przez CU, ING
    > czy Pioneera.
    To chyba będzie trudne - rezygnacja z oplat przez te towarzystwa jest raczej
    trudna do przelkniecia dla nich, zwlaszcza ze maja one (te wymienione) chyba
    nie najgorsze kanaly sprzedazy.
    A propo brakowania, to IMHO, bardzo przydaly by sie fundusze Unikorony w SFI.

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 6. Data: 2003-08-21 11:38:27
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    raczej
    > trudna do przelkniecia dla nich, zwlaszcza ze maja one (te wymienione)

    Mimo nienajgorszych kanałów sprzedaży, poprzez SFI mBanku poszczególne TFI
    uzyskały ładny i spory dopływ gotówki do swoich FI.
    Fragment z artykułu z http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3077 "W
    okresie od maja do czerwca br. łączne aktywa netto funduszy dostępnych w SFI
    zwiększyły się o 317,7 mln zł, z czego 11%, czyli 35,01 mln zł pozyskał
    mBank. W pojedynczych funduszach wskaźnik udziału mBanku w przyroście
    aktywów netto wyniósł nawet nieco ponad 40%."

    Ja sam szczerze mówiąc nie inwestowałbym w FI gdyby nie SFI, brak opłat i
    OGROMNA wygoda to jest właśnie to co przyciąga ludzi :)))

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2003-08-21 14:28:55
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bi29e3$llo$1@inews.gazeta.pl

    > To chyba będzie trudne - rezygnacja z oplat przez te
    > towarzystwa jest raczej trudna do przelkniecia dla nich,
    > zwlaszcza ze maja one (te wymienione) chyba nie najgorsze
    > kanaly sprzedazy.

    Masz racje i jej nie masz - masz, opisales *jedna* z przyczyn
    przemawiajaca za twoja teza powyzej, jednoczesnie jej jednak
    nie masz gdyz z drugiej strony patrzac na wskazniki dotyczace
    wynikow wspolpracy Supermarketu FI z TFI sa to kwoty oraz
    procenty nie do pogardzenia.

    BTW: WIG20 przebil dzis bariere 1500 punktow, co nie ukrywam
    ze mnie cieszy..

    > A propo brakowania, to IMHO, bardzo przydaly by sie fundusze
    > Unikorony w SFI.

    A owszem, takze by sie przydaly

    > Pozdrawiam

    Wzajemnie

  • 8. Data: 2003-08-21 20:54:23
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    napisał w wiadomości news:bi1u5p$njo$1@news.onet.pl...

    > Jak kupili akcyjne to niezle zarobili ;)

    Przypuszczam, że kupili głównie fundusze obligacji i na nich stracili. W
    lipcu najwięcej aktywów klientów mBanku (ponad 30%) miał GTFI, który
    przecież potężnie stracił na wartości. Teraz GTFI ma już tylko 18%
    aktywów.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 9. Data: 2003-08-21 22:20:49
    Od: "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):
    ..
    > Inwestycyjnych mBanku przekroczyły 150 mln zł. Dodatkowo oferta
    > internetowego SFI już wkrótce zostanie rozszerzona o osiem funduszy CAIB.
> [...]
    Dodam, ze wedlug zapewnien mBankowcow bedzie to 1 wrzesnia.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=856
    49&t=85649

    Michal M

  • 10. Data: 2003-08-22 06:12:52
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > banków jak Pekao SA czy PKO BP (też SA) potrafili dzwonić do domu do
    > klientów z propozycją zainwestowania w TFI.

    Przychody z odsetek w Bankach się skończyły .... teraz zarabia się na
    przychodach pozaodsetkowych, a tym m.in. są sprzedaż udziałów TFI.
    Niedługo każdy Bank będzie to sprzedawał ... chociaż najchętniej te w których
    jest współwłaścicielem.
    Ja myślę, że po takim sukcesie mBanku ... wiele Banków i TFI wpisało w swoją
    strategię taki kanał dystrybucji ... być może nie za darmo ale w podobny
    sposób.

    Tomasz