  • 1. Data: 2003-08-20 08:05:31
    Temat: Unikorona - odkupienie (umorzenie) jednostek w DM
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Z gory przepraszam za lamerskie pytanie, ale nigdy nie robilem takiego
    odkupienia.

    Nadszedl czas na odkupienie jednostek w kilku funduszach Unikorony (Union
    Investment).

    Z tego co pisza na stronach (jakie tragiczne strony :() to:

    "Odkupienie jednostek uczestnictwa
    Fundusze nie pobierają opłaty za odkupienie jednostek uczestnictwa."

    Kiedys mialem haslo na dawniejszy Tele-POK Korony (do notariusza trzeba bylo
    chodzic), ale zmienili system, a nowa procedura tak pogmatwana i tyle
    wypelniania numerow rachunkow w 4 egzemplarzach, ze dalem sobie z tym
    spokoj.

    Z pewnym trudem znalazlem liste POK w moim miescie (tragiczne strony -
    wspominalem? ;)) i planuje tam sie udac.

    I teraz pytania:

    1. Ide do takiego POK, pewnie CDM Pekao albo Citibank Handlowy i przyjma mi
    zlecenia tych odkupien bez jakichs prowizji, oplat ode mnie?

    2. Co musze miec przy sobie oprocz dowodu i numeru konta, na ktore chce
    otrzymac srodki z odkupienia? Numery rejestrow?

    Z gory dziekuje za porady.

    --
    Robert