  • 1. Data: 2003-08-20 11:34:21
    Temat: Maestro - tania
    Od: "miecznik" <m...@W...onet.pl>

    Zauważyłem, że po upadku LGnet i po podwyżkach w BZ WBK wszyscy szukają
    najtańszej oferty z Maestro.

    Najtańsza Maestro to oczywiście Maestro Pre-paid w ING Śląskim. Tylko 75 groszy
    miesięcznie. Ale nie ma do tego podglądu przez net i wpłacić trudno na tą kartę
    bez prowizji (jeśli ktoś nie ma konta z bezpłatnymi przelewami).

    A czemu nikt nie poleca Kredyt Banku?
    Tam najtańsze konto nazywa się Ekstrakonto avista. Miesięczny koszt utrzymania
    to 2 zł. I mamy dostęp do netu! I kartę Maestro Kontakt z ciekawymi funkcjami
    bankomatowymi (przelewy, lokaty). Chyba, że do opłaty 2 złotych trzeba jeszcze
    coś dorzucić ...

    A ja marzę, że Lukas da swoim klientom możliwość wyboru karty do konta. Oprócz
    VE powinna tam być Maestro. Jeżeli wydają już kredytówkę MC, to co im szkodzi
    wydawać debetówkę Maestro z taką samą ceną co VE? Od razu pewnie Lukas zdobyłby
    uznanie u niektórych na pbb.

  • 2. Data: 2003-08-20 14:36:32
    Temat: Re: Maestro - tania
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wydawać debetówkę Maestro z taką samą ceną co VE? Od razu pewnie Lukas

    Istnieje cos takiego jak POD czyli Pakiet Usług Dodatkowych, ktory kosztuje 3
    zł miesiecznie (2 zł dla Ekstrakonta Junior i Student). Pakiet ten NIE JEST
    OBOWIAZKOWY, jednak jesli sie nie myle to tylko dzieki temu pakietowi dostepne
    sa funkcje przelewów i lokat w bankomacie. Pakiet ten zawiera takze
    ubezpieczenie gotowki wypłaconej z bankomatu i wiele innych opcji.

  • 3. Data: 2003-08-21 05:45:39
    Od: "Grzegorz N." <+...@w...pl++>

    "miecznik" <m...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
    kartę
    > bez prowizji (jeśli ktoś nie ma konta z bezpłatnymi przelewami).

    Jest pełen podgląd przez BSK online i przez Halo Śląski - przydzielany " z
    automatu", po utworzeniu rachunku dla karty.

    Pozdrawiam
    GN

  • 4. Data: 2003-08-21 08:57:53
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz N. <+...@w...pl++> napisał(a):

    > Jest pełen podgląd przez BSK online i przez Halo Śląski - przydzielany " z
    > automatu", po utworzeniu rachunku dla karty.
    >
    > Pozdrawiam
    > GN
    Nawt jeśli ktoś nie ma konta w ing?
    Pozdrawiam
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-21 10:05:42
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz N. <+...@w...pl++> napisał(a):

    [...]
    > Jest pełen podgląd przez BSK online i przez Halo Śląski -
    > przydzielany " z automatu", po utworzeniu rachunku dla karty.

    Jestes tego pewien?
    O ile mi wiadomo, tak sie dzieje tylko wtedy gdy masz
    konto (ROR) w ING.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2003-08-23 08:52:23
    Od: "Grzegorz N." <+...@w...pl++>

    "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Grzegorz N. <+...@w...pl++> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Jestes tego pewien?
    > O ile mi wiadomo, tak sie dzieje tylko wtedy gdy masz
    > konto (ROR) w ING.

    I o takiej sytuacji piszę.

    GN