  • 1. Data: 2003-08-20 08:53:35
    Temat: limit na Eurokarcie Pekao SA
    Od: "Bartekk" <bartekk!antyspam usun to!@hoga.pl>

    Mam do szanownych grupowiczów pytanko.
    Mam na Eurokarcie MC Pekao SA (charge wypukła) limit. W lipcu użyłem jej za
    granicą 2x. Jedna transakcja obciazyla mi konto na poczatku sierpnia, a
    druga wciaz "wisi" i zejdzie pewno na poczatku wrzesnia. Czy w związku z tym
    moj limit na sierpien jest pomniejszony o ta kwotę ktora "wisi". Co mi grozi
    jesli przekrocze limit. A moze on sie nie daje przekroczyc?
    Czy ktos zna sposob jak sprawdzac aktualny stan zadluzenia na tej karcie
    (wiem - to tylko Pekao ale moze...)
    Bartek

  • 2. Data: 2003-08-20 09:26:50
    Temat: Re: limit na Eurokarcie Pekao SA
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Kiedyś można bylo zadzwonić do CKC Pekao SA i podając bodajże 6 ostatnich
    cyfr numeru karty, uzyskać informacje o saldzie.
    Numer do CKC jest na rewersie karty.

    Radek

  • 3. Data: 2003-08-20 10:47:33
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > jesli przekrocze limit. A moze on sie nie daje przekroczyc?
    > Czy ktos zna sposob jak sprawdzac aktualny stan zadluzenia na tej karcie

    Jesli masz pekao24 do konta, to tam mozesz sprawdzic aktualne zadluzenie i
    saldo karty oraz jej limity.

  • 4. Data: 2003-08-21 11:15:52
    Od: "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl>

    Bartekk <bartekk!antyspam usun to!@hoga.pl> napisał(a):

> [...]
    > jesli przekrocze limit. A moze on sie nie daje przekroczyc?
    > Czy ktos zna sposob jak sprawdzac aktualny stan zadluzenia na tej karcie
    Kiedys sprawdzalem ten limit w teleserwisie - trzeba bylo miec go oczywiscie
    uruchomiony oraz podac wczesniej numer kart, ktorej saldo ma tam byc dostepne.
    Teraz, tam gdzie juz nie ma teleserwisu, bo jest pekao24, mozna podejrzec
    stan konta za jego pomoca.

    Michal M